تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۷۰۸
تعداد بازدید: ۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
مدیر نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی یوروپورت: سه سال همکاری و مشارکت در برگزاری نمایشگاه IRANIMEX، در کمک به بهبود روابط تجاری و اقتصادی شرکت های بزرگ بین المللی با شرکت های ایرانی در حوزه صنایع دریایی و فراساحل بسیار موثر و ارزشمند بود.
به گزارش مارین نیوز، در آستانه برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی، مدیر نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی یوروپورت در گفتگو با خبرنگار این رسانه، از همکاری و مشارکت یوروپورت با نمایشگاه ایران ابراز خشنودی کرد و اظهار داشت: سه سال همکاری و مشارکت در برگزاری نمایشگاه IRANIMEX، در کمک به بهبود روابط تجاری و اقتصادی شرکت های بزرگ بین المللی با شرکت های ایرانی در حوزه صنایع دریایی و فراساحل بسیار موثر و ارزشمند بود. 
ریموند سیلیاکس "Raymond Siliakus"، افزود: این حرکت بزرگ بین المللی و ایجاد بزرگترین گردهمایی صنایع دریایی و فراساحل خاورمیانه و منطقه در جزیره کیش، قطعا موجب صعود ایران در این حوزه خواهد شد. 
وی بیان داشت: در طول این سال ها ارتباطات، امضای چندین تفاهم نامه و قرارداد بین شرکت های ایرانی و شرکت های بزرگ و صاحب تکنولوژی بین المللی، ضمن تبادل و انتقال تکنولوژی، کمکی برای رشد و پیشرفت در صنایع دریایی می باشد. 
Siliakus با اعلام اینکه امسال در IRANIMEX 2017 شاهد حضور شرکت های بزرگ دریایی، کشتی سازی، تأمین کنندگان کالا و خدمات و شرکت های فعال در حوزه فراساحل از کشورهایی همچون بلژیک، چین، آلمان، ایتالیا، ژاپن، نروژ، کره جنوبی، هلند، سوئد، ترکیه، امارات، هند و ... خواهیم بود، ضمن خوش آمدگویی به مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان، از تمامی فعالان این حوزه برای بازدید و شرکت در این نمایشگاه تخصصی دعوت نمود.  
در پایان مدیر یوروپورت ضمن تشکر و قدردانی از انجمن مهندسی دریایی و همکاران خود در ایران، برای همه مشارکت کنندگانی که زحمت کشیده اند و از راه دور به جزیره کیش خواهند آمد، نمایشگاهی پر بار و پر بازده و همچنین اقامتی به یاد ماندنی را آرزو نمود. 

خاطرنشان می شود، نمایشگاه یورو پورت مهم ترین مرکز عرضه فناوری های دریایی، فراساحلی و دریانوردی روز جهان می باشد که در تمام زمینه ها و حوزه های گوناگون صنایع دریایی و مرتبط با آن فعالیت می کند و برپايی نوزدهمین نمايشگاه بین المللی صنايع دريايی و دريانوردی ايران با همکاری یوروپورت که حتی الامکان مطابق با آخرين دستاوردهای روز نمايشگاهی دنيا برگزار می شود، می تواند نقش بسزايی در شناسايی و گسترش مناسبات تجاری و ايجاد فرصتهای سرمايه گذاری بين مراکز صنايع دريايی و دريانوردی و طرفهای خارجی آنها ايفا نمايد. 

یادآور می شود، نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی IRANIMEX2017 که مورد استقبال شرکت های داخلی و خارجی، صاحبان صنایع، بازرگانان، کارشناسان، محققان و خبرگزاری ها است، طی سه روز در جزیره کیش از تاریخ 21 الی 23 آذر ماه (ساعت 16 الی 22) میزبان مدعوین گرامی خواهد بود. 
لازم به ذکر است، کلیه بازدید کنندگان می بایستی برای بازدید از نمایشگاه در سایت نمایشگاه به نشانی iranimex.ir ثبت نام و کارت ورود به نمایشگاه را دریافت نمایند. 



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: