تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۷۰۹
تعداد بازدید: ۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
سه باستان شناس از دانشگاه ساساری ایتالیا و نشریه الکترونیک باستان شناسی منظر دریایی با برگزاری کارگاهی به تشریح ارزش های علمی، آموزشی، گردشگری، توسعه پایدار در خصوص میراث فرهنگی دریایی و ترویج فرهنگ دریایی در اقشار مختلف جامعه و حفاظت از میراث فرهنگی دریایی به عنوان اموال عمومی و مشترک برای نسل های آینده پرداختند.
به گزارش مارین نیوز، اخیراً مدرسه غواصی آبکاوان با همکاری نشریه الکترونیک باستان شناسی منظر دریایی و مرکز خدمات و پشتبانی SSI کارگاهی نظری در خصوص باستان شناسی دریایی برگزار نمود که با استقبال گرم علاقه مندان از اقشار مختلف جامعه به ویژه غواصان مواجه شد.  


در این کارگاه آموزشی سه باستان شناس با نام های الکساندر هیکه و لیلا مشفق از دانشگاه ساساری ایتالیا و رامین ادیبی از نشریه الکترونیک باستان شناسی منظر دریایی حضور داشتند که در سه بخش مجزا مباحثی را در خصوص کلیات باستان شناسی و میراث فرهنگی دریایی، کاوش و بررسی باستان شناختی در زیرآب و پژوهش های تاریخی و باستان شناختی پیرامون جزیره ساردینیا در کشور ایتالیا بیان نمودند. 


در حقیقت هدف از برگزاری این کارگاه تشریح ارزش های علمی، آموزشی، گردشگری، توسعه پایدار در خصوص میراث فرهنگی دریایی و  ترویج فرهنگ دریایی در اقشار مختلف جامعه و حفاظت از میراث فرهنگی دریایی به عنوان اموال عمومی و مشترک برای نسل های آینده بود. 
در حدود 40 نفر در این کارگاه حضور داشتند که به تعدادی از آنها گواهی حضور اعطا گردید و در پایان نیز از اساتید محترم کارگاه قدردانی و هدایایی به رسم یادبود توسط مدرسه غواصی آبکاوان به آنها اهدا شد. 
شایان ذکر است، در انتهای این کارگاه آموزشی در خصوص برنامه های آتی نیز گفتگوهایی صورت گرفت.  




 
 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: