تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۷۱۹
تعداد بازدید: ۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
بیش از 60 شرکت خارجی در کنار شرکت های داخلی، ضمن ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری ها در حوزه صنعت دریایی و صنایع وابسته به نمایش خدمات و محصولات خود و معرفی دستاوردهای جدید تحقیقاتی، پروژه ها و تبادل اطلاعات در نوزدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی می پردازند.
به گزارش مارین نیوز، این همایش و نمایشگاه 20 الی 23 آذرماه در جزیره کیش برگزار می شود و در کنار شرکت های داخلی بیش 60 شرکت خارجی، ضمن ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری ها در حوزه صنعت دریایی و صنایع وابسته به نمایش خدمات و محصولات خود، معرفی دستاوردهای جدید تحقیقاتی، محصولات، پروژه ها و تبادل اطلاعات می پردازند.
همچنین، مدیریت و اقتصاد دریایی، صنایع نفت و گاز دریایی، دریانوردی و حمل و نقل دریایی، قوانین، مقررات و استاندارد ها، ایمنی، بهداشت و محیط زیست دریایی، شرایط محیطی دریا، طراحی و ساخت شناورهای دریایی، تاسیسات ساحلی و فرا ساحلی، فناوری های نوین و انرژی های تجدید پذیر دریایی و سرمایه های انسانی از جمله محورهای این همایش است.
در این همایش و نمایشگاه که معتبرترین رویداد دریایی کشور است، پژوهشگران، دانشگاهیان، متخصصان، سیاست گذاران، مدیران و دیگر صاحبنظران علاقمند به توسعه صنایع و امور دریایی، مقالات خود را  در این همایش ارائه می کنند.
سخنرانی مسئولان و مدیران ارشد دریایی کشور، سخنرانی اساتید برتر داخلی و بین المللی، ارائه سخنرانی های علمی و مقالات تخصصی، برگزاری کارگاه، میزگرد و پنل های تخصصی و برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی از برنامه های این همایش است.
شایان ذکر است، نوزدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی که از سوی انجمن مهندسی دریایی ایران و سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری ارگان های دریایی کشور برگزار می شود، از فردا 20 آذر به مدت 3 روز میزبان علاقه مندان می باشد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: