تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۷۲۰
تعداد بازدید: ۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
انجمن مهندسی دریایی ایران با اذعان به اهمیت راهبردی صنایع و حمل و نقل دریایی، پنجاهمین سالگرد تاسیس مجموعه عظیم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می نماید.
به گزارش مارین نیوز، در این عرصه انجمن مهندسی دریایی ایران با اذعان به اهمیت راهبردی صنایع و حمل و نقل دریایی، پنجاهمین سالگرد تاسیس مجموعه عظیم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که همواره نقشی برجسته و مهم را در توسعه حمل و نقل و تجارت دریایی کشور ایفاد نموده است به تمامی مدیران، کارشناسان و کارکنان این مجموعه از ابتدای تاسیس تاکنون تبریک عرض می نماید و امیدوار است راه رو به پیشرفت این مجموعه بویژه در حوزه اقتصادی مقاومتی، اشتغال و تولید ایرانی مستدام باد.
لازم به ذکر است، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال 1346 تأسیس شد و فعالیت حمل ونقل دریایی خود را در سال 1347 با به کارگیری دو فروند کشتی کوچک در حوزه خلیج فارس و چهار فروند کشتی اقیانوس‌پیما آغاز کرد.
در حال حاضر گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با حدود نیم قرن فعالیت درخشان در صنعت جهانی حمل‌ونقل دریایی و با دارا بودن شبکه بین المللی مطمئن و توانایی ارائه خدمات متنوع حمل ونقل، سریع و فراتر از انتظارات مشتریان، به عنوان یک شریک جهانی شایسته برای صاحبان کالا و مشتریان خود شناخته می‌شود.

ناوگان
گروه با دارا بودن ناوگانی مقتدر و متنوع از انواع کشتیهای اقیانوس‌پیما و شناورهای خدماتی با ظرفیتی متناسب با نیاز بازار، در کلیه مسیرهای بین‌المللی، مشغول به فعالیت میباشد و جهت حمل ونقل کالا به بسیاری از بنادر مهم جهان تردد کرده و به ارائه خدمات متنوع و مدرن همچون سرویسهای Door-to -Door می‌پردازد.

تجارت
گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای کسب سهم مناسبی از بازار حمل ونقل دریایی، همواره تلاش خود را برای توسعه فعالیت در عرصه جهانی به کار گرفته و در این راستا خطوط کشتیرانی مختلفی را از منطقه خلیج‌فارس به کلیه بنادر کشورهای آسیایی، بنادر کشورهای واقع در جنوب دریای مدیترانه، آمریکای لاتین و همچنین آفریقا دایر کرده و توانسته است جایگاه ویژه ای را در بخش حمل کانتینری در منطقه به خود اختصاص دهد.

ساختار
گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اقدام به سازماندهی ساختار شرکت بر مبنای هلدینگ کرده به عنوان بزرگ‌ترین هلدینگ حمل ونقل کشور با بهره‌مندی از شبکه گسترده دفاتر نمایندگی در سراسر جهان، توانایی ارائه کلیه خدمات حمل ونقل دریایی به طیف وسیعی از مشتریان را دارا میباشد.
اکنون، شرکت هلدینگ تمامی عملیات تخصصی از مدیریت فنی شناورها گرفته تا عملیات بازرگانی آنها را به بازوهای تخصصی خود واگذار کرده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: