تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۷۲۶
تعداد بازدید: ۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
دبیر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی گفت: هدف این نمایشگاه آشنایی با ظرفیت ها و پتانسیل های دریایی برای ذینفعان، تعامل با شرکت های خارجی با رویکرد برون نگر و درون زا و در نهایت آشنایی با فرهنگ دریایی می باشد.
به گزارش مارین نیوز، دبیر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در آیین افتتاحیه همایش همایش بین المللی صنایع دریایی با تاکید بر اینکه هدف جامعه دریایی توسعه و پیشرفت صنایع مختلف دریایی است تاکید کرد: صنایع دریایی می تواند محور توسعه کشور باشد و دریا پایه قرار گیرد.
پیمان مسعود زاده تصریح کرد: هدف این نمایشگاه آشنایی با ظرفیت ها و پتانسیل های دریایی برای ذینفعان، تعامل با شرکت های خارجی با رویکرد برون گرا و درون زا و در نهایت آشنایی با فرهنگ دریایی می باشد.
وی افزایش تعاملات بین المللی در حوزه صنایع دریایی و دریانوردی را مهمترین هدف این نمایشگاه برشمرد و ‌گفت: در این نمایشگاه صنایع شیلات، حمل و نقل دریایی، نفت و گاز فراساحلی، قوانین و استانداردها ،کنوانسیون های بین المللی، صنایع ساخت شناور دریایی و تجهیزات دریایی، اقیانوسی و علوم جوی و گردشگری دریایی، امنیت در دریا و در حوزه شناورهای نظامی غرفه هایی برپا شده است.
دبیر نمایشگاه نوزدهم صنایع دریایی، ایجاد فرصت رقابتی برای ارائه کالا و خدمات توسط شرکت های داخلی و خارجی را یکی از اهداف این نمایشگاه برشمرد و ادامه داد: توسعه همکاری های مشترک بین شرکت های داخلی و خارجی با هدف توسعه بازار، افزایش تعامل بین صنایع و مراکز علمی و پژوهشی، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی، آشنایی با نیاز مشتریان و شناخت فرصت های سرمایه گذاری از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
مسعود زاده تعداد شرکت های حاضر در نمایشگاه را ۳۰۰ شرکت داخلی و ۶۵ شرکت خارجی عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۷هزار و ۳۵۰ متر مربع برگزار می شود که ۸۵۰ متر مربع از فضای نمایشگاهی به شرکت های خارجی که از ۱۶ کشور مانند هلند، فرانسه، آلمان، دانمارک، نروژ، فنلاند، ایتالیا، ترکیه، چین، اسپانیا، کره جنوبی، یونان و امارات در این نمایشگاه مشارکت دارند اختصاص یافته است.
دبیر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی دریایی کیش خاطر نشان کرد: گشت دریایی و بازدید از ناوشکن جماران از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
وی ‌گفت: همچنین غرفه بومیان جزیره کیش و غرفه یادواره شهدای غواص نیز از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه است و با هماهنگی انجمن مهندسی دریایی و ارگان‌های دریایی بیش از 200 دانشجو برای بازدید از این نمایشگاه در جزیره حضور دارند. 

گفتنی است، نوزدهمین همایش بین المللی صنایع دریایی 2017 بعد از دو روز به کار خود پایان داد و پس از آن نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش، مدیرعامل منطقه آزاد کیش و جمعی از نمایندگان و مسئولین کشور گشایش یافت. 
لازم به ذکر است، نمایشگاه IRANIMEX2017 معتبرترین و‌ قدیمی ترین رویداد دریایی کشور است و همه ساله به منظور ارائه آخرین توانمندی‌ها، دستاوردها و معرفی فرصت‌های سرمایه‌ گذاری در‌ حوزه‌های مختلف صنایع‌ دریایی و صنایع وابسته به همت انجمن مهندسی دریایی ایران با حمایت و همکاری ارگانهای دریایی کشور برگزار‌ می‌شود. این نمایشگاه تا 23 آذر در جزیره کیش دایر می باشد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: