تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۷۳۸
تعداد بازدید: ۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
تفاهم نامه همکاری میان شرکت نفت ایرانول و شرکت پتروناس در راستای سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و جلوگیری از خروج ارز از کشور در نوزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کیش امضاء شد.
به گزارش مارین نیوز، در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی IRANIMEX2017 اولین محصولات مشترک دریایی تولیدی شرکت نفت ایرانول و شریک تجاری اش، شرکت پتروناس رونمایی شد.
مدیر بازاریابی، فروش و صادرات شرکت نفت ایران اظهار داشت: این محصولات با استفاده از روغن پایه‌های شرکت نفت ایرانول و در یکی از کارخانجات آن تولید شده است.


کاظمی ادامه داد: محصولات مشترک دریایی را شرکت پتروناس آزمایش و تایید کرده است، پتروناس این محصولات را به لحاظ کیفی معادل با محصولات خود معرفی کرده که دارای تاییدیه بین المللی هستند. 
وی افزود: این محصول با حضور جمعی از مدیران شرکت نفت ایرانول و مدیران کنترل کیفیت و تحقیقات و مدیر منطقه‌ای شرکت پتروناس رونمایی شد.
شایان ذکر است، شرکت پتروناس از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده انواع روانکار‌ها در جهان است که سالیانه نزدیک به یک میلیارد لیتر انواع روانکار‌های موتوری بنزینی، دیزلی، صنعتی، توربین، ترانسفورماتور و گریس را تولید و به فروش می‌رساند و بیشترین سهم بازار اروپا را در اختیار دارد. 
گفتنی است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی IRANIMEX2017 طی سه روز از تاریخ 21 آذر ماه در جزیره کیش میزبان مسئولین، مقامات، اساتید، شرکت های داخلی و خارجی، صاحبان صنایع، بازرگانان، کارشناسان، محققان و ... بود. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: