تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۷۴۵
تعداد بازدید: ۱۹۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
استاندار هرمزگان گفت: از نمایندگان مجلس می‌خواهیم با توجه به شناختی که امروز از مجموعه کشتی‌سازی پیدا کردند این امر به مطالبه‌ای جدی تبدیل شود که بخش‌های بزرگ کشور همچون کشتیرانی و نفتکش ملزم شوند سفارش ساخت کشتی به این مجموعه ارائه دهند.
به گزارش مارین نیوز، استاندار هرمزگان با بیان اینکه مجتمع کشتی‌سازی دارای توانمندی و قابلیت بزرگی در کشور است اما از این ظرفیت برای کشور به خوبی استفاده نشده است، اظهار داشت:  در کشور ما پنج هزار و 400 کیلومتر ساحل وجود دارد و در جنوب نیز به آب‌های آزاد متصل هستیم و دریا سرزمین مستعدی است که در ابعاد مختلف آن را کمتر شناخته‌ایم.
فریدون همتی افزود: در مجموعه کشتی‌سازی و صنایع فراساحل (ایزوایکو) ظرفیت خوبی ایجاد شده است و امروز با اعتماد و حمایتی که صورت گرفت، شاهد ساخت سکوهای نفتی تا پنج هزار تن در این مجموعه هستیم که نشان می ‎ دهد هرجا اعتماد کنیم و فرصت فراهم شود، حتما نتیجه بخش است.
همتی تصریح کرد: از نمایندگان مجلس می‌خواهیم با توجه به شناختی که امروز از مجموعه کشتی‌سازی پیدا کردند این امر به مطالبه‌ای جدی تبدیل شود که بخش‌های بزرگ کشور همچون کشتیرانی و نفتکش ملزم شوند سفارش ساخت کشتی به این مجموعه ارائه دهند و کشتی‌سازی هم خود را برای پاسخ به نیازها و انجام کارها طبق استانداردها تجهیز کند.
وی بیان کرد: اگر به صنعت کشتی‌سازی توجه کنیم موجبرونق تولید و تامین نیاز آینده کشور خواهد شد.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: امروز رشد و توانمندی در این عرصه را شاهد هستیم که از جمله آن توانمندی دفاعی دریایی است و نشان می‌دهد که نیروی انسانی و شرایط آن را در اختیار داریم که باید همت بلند و هماهنگی میان مجموعه دولت و مجلس ایجاد شود تا از این صنعت حمایت کنیم و کشور در حوزه صنعت کشتی‌سازی ارتقا یابد.


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
0
بهتر است این مسئول محترم از ایزوایکو بازدید داشته واز مشکلات کارگران و کارکنان آنجا مستقم مطلع و پیگیر شوند واین شرکت را ملزم به رعایت پرداخت حق و حقوق کارکنان نمایند تا با ارتقاء استاندارد کاری خودبخود سفارش ساخت هم خواهد آمد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
بهتر است سفارشات قبلی نفتکش و کشتیرانی را که 14 سال طول کشیده و هنوز تکمیل و تحویل نداده اند انجام دهند
کشتی ساز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
سلام جهت اطلاع عرض می کنم تمام سفارشات تحویل شدند البته درست است با تاخیر.
هیوندایی اولین کشتی را که ساخت انقدر بی مصرف بود که پس از تولید استفاده نکرد و اسقاط کرد.
اولی این همه طول کشید قطعا بعدی ها زودتر تحویل می شوند. باید همه کمک کنیم.
تمام صنایع مثل خودرو سازی در آغاز با چنین مشکلاتی روبرو بودند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
چرا اول دنبال تعمیرات و درای داک نمیرید بعد ساخت. واقعا" چرا . سوددهی آن هم بیشتر و برگشت پول هم سریعتر است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: