تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۷۴۶
تعداد بازدید: ۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
مدیر منطقه خاورمیانه شرکت AMER Permare Group ایتالیا با بیان اینکه ایران پتانسیل های زیاد و ظرفیت های نهفته ای دارد که ما را ترغیب ورود به بازار آن کرده است، اظهار داشت: تجربه و تمام اندوخته فکری و ذهنی 50 ساله خود را در غالب یک پروژه با تیم همکار ایرانی به ایران منتقل می نمائیم.
به گزارش مارین نیوز، قرارداد تولید مشترک اولین مدل شناور تفریحی مدرن و هوشمند بر پایه تکنولوژی های روز که اولین کار مشترک ایران و ایتالیا در طراحی شناور تفریحی می باشد با نام "کیش-ایتالیا" در حاشیه نوزدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی امضا شد. این قرارداد که در دوران پسا برجام امضاء گردید با مشارکت شرکت فایبر صنعت دریا کیش و یک شرکت معروف تولید کننده شناور تفریحی ایتالیایی به نام AMER به انجام رسید. از دستاوردهای مهم این قرارداد انتقال تکنولوژی های نوین در این حوزه و صادرات این محصولات به منطقه است. این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که تولید کنندگان این نوع شناورها در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر هستند.  
به همین خاطر با Alessio Tumbiolo مدیر منطقه خاورمیانه شرکت AMER Permare Group از کشور ایتالیا (طرف خارجی قرارداد) گفتگویی انجام داده ایم. آلسییو تومبیولو با بیان اینکه مرکز فعالیت این شرکت در بندر تفریحی سنرمو در نزدیکی مرز فرانسه است، اظهار داشت: همه می دانند ایتالیا یکی از بزرگترین تولید کننده های شناورهای تفریحی و تندرو در دنیا است، آنچه در ایتالیا تولید می کنیم بخاطر این ویژگی خاص شهرت جهانی دارد، ما توانستیم به بازار اکثر کشورهای دنیا ورود و محصولاتمان را ارائه دهیم. 
وی با اشاره به اینکه دانش و تخصصمان را آورده ایم تا در ایران - جزیره کیش شناورهای تفریحی و توریستی مدرن و باکیفیت روز اروپایی تولید نمائیم، بیان داشت: دلیل آن مشخص است چون ایران پتانسیل های زیاد و ظرفیت های نهفته ای دارد که ما را ترغیب ورود به بازار آن کرده است. 
تومبیولو با بیان اینکه ایران کشور بزرگ و سرشناسی در منطقه است و راغب هستیم تا بازار و نحوه تولیداتمان را در ایران توسعه بدهیم، افزود: یکی دیگر از ویژگیهای خوب ایران وجود همکاران خوب و پیدا کردن شریک مطمئن برای همکاری است. 
وی در خصوص تولید این شناور با بیان اینکه تولید این شناور با طراحی خاص برای ایران کار بسیار بزرگی است، اظهار داشت: لازم است مفاهیم و الزامات برای ساخت یک شناور اولیه مانند بدنه شناور، سیستم های مکانیکی، الکتریکال و سایر تجهیزات، طراحی و در تمام مراحل بهینه سازی شوند تا بتوانیم وارد مرحله تولید شویم. 


تومبیولو خاطر نشان کرد: شما یک شناور تفریحی را به این زیبایی نگاه می کنید اما پشت ساخت این شناور 50 سال تجربه قرار دارد. نه فقط در طراحی بدنه، بلکه طراحی مهندسی قسمتهای مختلف این شناور نیز درس آموخته این پنجاه سال است.  
مدیر منطقه خاورمیانه شرکت AMER Permare Group تاکید کرد: با امضاء این قرارداد این تجربه و تمام اندوخته فکری و ذهنی 50 ساله خود را در غالب یک پروژه با تیم همکار ایرانی به ایران منتقل می نمائیم و این کار خیلی بزرگتر و مهمتر از ساخت شناور است.  


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: