تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۷۵۶
تعداد بازدید: ۱۵۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
نمایشگاه توانمندی های صنعت دریایی کشور که با هدف نمایش و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های صنعت دریایی به تصمیم گیران قوه مقننه برگزار گردیده با حضور مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس و جمعی از نمایندگان در مجلس افتتاح شد.
به گزارش مارین نیوز، این نمایشگاه دریایی که امروز با حضور مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس و جمعی از نمایندگان در محل دائمی نمایشگاه های مجلس افتتاح شد به همت انجمن سازندگان شناور، تجهیزات و سازه های دریایی ایران با هدف نمایش و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های صنعت دریایی کشور به تصمیم گیران قوه مقننه کشور دایر گردیده است. 


مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس دراین بازدید که در حاشیه جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس انجام شد، در جریان آخرین وضعیت صنعت دریایی کشور و نحوه ساخت صنایع و تاسیسات دریایی قرار گرفت.
عضو هیات مدیره انجمن سازندگان شناور، تجهیزات و سازه های دریایی ایران نیز هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی ظرفیت ها و توانمندی های صنعت دریایی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.
حسن رضا صفری افزود: در این نمایشگاه سعی کردیم از طریق نمایش پوسترها، ماکت و فیلم این صنعت را بیشتر به نمایندگان معرفی کنیم.
لازم به ذکر است، این رویداد نمایش گونه با عنوان "معرفی صنایع دریایی، موفقیت ها، فرصتها، چالش ها و راهکارها" با حضور مدیران ارگانها و شرکتهای بزرگ و فعال دریایی کشور از امروز به مدت 4 روز در مجلس شورای اسلامی دایر است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
0
بسیارعالی.
قطعا آشنایی نمایندگان محترم مجلس با ظرفیتهای دریا گامی موثر در توسعه دریامحور است. حداقل میتوان امیدوار بود در سالهای اتی در بستن بودجه دقت بیشتری در حوزه ی صنایع دریایی داشت!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: