تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۷۶۳
تعداد بازدید: ۱۷۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
نایب رییس انجمن سازندگان شناور، تجهیزات و سازه های دریایی ایران خواستار اختصاص بخشی از منابع صندوق ذخیره ارزی به ساخت شناورها در داخل کشور شد و تاکید کرد: اعتبار زمانی قانون حمایت از صنایع دریایی سال آینده به اتمام می رسد و امیدواریم این قانون تمدید و به نفع تولید داخلی اصلاح شود.
به گزارش مارین نیوز، نایب رییس انجمن سازندگان شناور، تجهیزات و سازه های دریایی ایران در حاشیه رویداد نمایش گونه ای که تحت عنوان "معرفی صنایع دریایی، موفقیت ها، فرصتها، چالش ها و راهکارها" روز گذشته در مجلس افتتاح گردید در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: توسعه صنایع دریایی باعث ایجاد اشتغال پایدار و ضامن امنیت مرزهای آبی و جلوگیری از قاچاق کالا و کاهش جرم در شهرهای ساحلی کشور خواهد شد. 
مصطفی رناسی با اشاره به وجود 5800 کیلومتر سواحل و سهم 90 درصدی دریا در حمل و نقل کالا در تجارت‌ بین المللی بر اهمیت توجه به اقتصاد دریا محور تأکید نمود و بیان داشت: توانمندی تولید كنندگان داخلی در زمینه ساخت شناورها، تجهیزات و سازه های دریایی قابل توجه است و در این شرایط خرید و واردات شناور و تجهیزات دریایی از خارج از کشور ظلم مضاعف آشكار در حق سازندگان داخلی و مردم شهرهای ساحلی است. 
نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار اختصاص بخشی از منابع صندوق ذخیره ارزی به ساخت شناورها در داخل کشور شد و تاکید کرد: اعتبار زمانی قانون حمایت از صنایع دریایی سال آینده به اتمام می رسد و امیدواریم این قانون تمدید و به نفع تولید داخلی اصلاح شود. 

لازم به ذکر است، این رویداد نمایش گونه با هدف نمایش و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های صنعت دریایی کشور به تصمیم گیران قوه مقننه با حضور مدیران ارگانها، شرکتهای بزرگ و فعال دریایی از بخش های دولتی و خصوصی و همچنین شرکتهای دانش بنیان کشور از روز گذشته افتتاح و تا روز چهارشنبه هفته جاری در مجلس شورای اسلامی ادامه دارد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
0
0
رویداد نمایش گونه ؟؟؟!!!! اینو از کجا آوردین . آقایان "نمایشگاه" را هم مصادره کردند!!!
ناشناس 2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
0
0
اگر انجمن ها نمایشگاه نزارند می گویید چرا نزاشتین، اگر بزارند می گویید چرا گذاشتید!! لازم است بدانید که تمامی ذینفعان دریایی کشور در این نمایشگاه ها حضور مستمر دارند و اصل بهره وری این نمایشگاه برای آنها است. این نمایشگاه هم اقدام بسیار خوبی است. باید از خودمان بپرسیم تا کنون برای این صنعت چه کار کرده ایم، فقط نقد با منظور و یک طرفه، نقد خوب و درست نقدی است که با بیان نقاط قوت و نقاط ضعف باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: