تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۷۸۷
تعداد بازدید: ۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش از وجود 12 هنرستان علوم دریایی در 7 استان ساحلی کشور خبر داد و گفت: دستگاه‌های مختلف پس از آموزش هنرجویان این هنرستان‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند.
به گزارش مارین نیوز، مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا، از وجود 12 هنرستان علوم دریایی در 7 استان ساحلی کشور خبر داد و اظهار کرد: در این هنرستان‌ها نیروی دریایی ارتش تامین بخشی از نیروی انسانی و تجهیزات را برعهده دارد.
سیدمحسن حسینی ‌مقدم ادامه داد: سال گذشته در بندر لنگه نیروی دریایی سپاه تجهیز یکی از هنرستان‌ها را از نظر تامین نیروی انسانی برای آموزش و تجهیز کارگاه‌ها به عهده گرفت.
وی بیان کرد: از 3 سال گذشته با تعامل ارگان‌های دریایی کشور مانند سازمان بنادر و دریاداری، کشتیرانی جمهوری اسلامی، نیروی دریایی ارتش و نیروی دریایی سپاه بحث راه‌اندازی این هنرستان‌ها مطرح شد.
حسینی‌مقدم تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف پس از آموزش هنرجویان این هنرستان‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. در صورتی که فارغ‌التحصیلان علوم دریایی بخواهند سربازی را در ارتش بگذرانند پذیرش انجام می‌گیرد سپس به خواسته آن‌ها امکان استخدام نیز برایشان فراهم خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: