تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۷۸۹
تعداد بازدید: ۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
تفاهمنامه علمی و پژوهشی بین دانشگاه خلیج فارس و شركت صنعتی دریایی ایران صدرا منعقد شد.
به گزارش مارین نیوز، عبدالمجید مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس در نشست امضای این تفاهمنامه گفت: توسعه برنامه های دریا محور یكی از هدف های این دانشگاه است و اکنون فرصتی پیش آمده تا محور همکاری های دو جانبه را ترسیم کنیم.
مدیرعامل شركت صنعتی دریایی ایران (صدرا) نیز گفت: شرکت صدرا به عنوان اولین شركت دریایی كشور و منطقه به دنبال ایجاد یک هلدینگ بزرگ برای تاسیس صنایع دریایی است.


محمد رحیم دهقانی با اشاره به فعالیت‌های کنونی صدرا افزود: اکنون سفارش ساخت بیش از ۱۰ سکو برای توسعه فازهای پارس جنوبی را در دست کار داریم.
وی با ابراز علاقه برای استفاده از ظرفیت دانشگاه خلیج فارس، بیان کرد: با این ارتباط خروجی‌های بهتری در دانشگاه خواهیم داشت و به طور قطع منفعت این خروجی ها نیز به ما بر خواهد گشت.
مدیرعامل شركت صنعتی مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران-صدرا فزود: دربخش گردشگری و ساخت کشتی تفریحی ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری وجود دارد و ما برای نیل به هدفمان به دنبال ارتباط مستمر و پایدار با دانشگاه هستیم.
گفتنی است، دانشکده علوم و فنون دریایی با چهار رشته زیست فناوری دریا، مدیریت حمل و نقل دریایی بین قاره ای، اقیانوس شناسی شیمیایی و محیط زیست دریا در دانشگاه خلیج فارس بوشهر فعالیت دارد.
همچنین شركت صنعتی دریایی ایران (صدرا) سال 1347 با هدف ساخت و تعمیر كشتی فعالیت خود را در بوشهر آغاز کرد. این شرکت در سال های پس از انقلاب بنابر نیاز روزافزون و تقاضای حاكم در بازار خلیج فارس و دریای خزر فعالیت خود را در صنایع فراساحل گسترش داد و اکنون در زمینه طراحی، مهندسی، ساخت، حمل و نصب انواع سازه ها و شناورها در بوشهر و مازندران فعالیت می‌کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: