تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۸۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
شرکت GE و شرکت کشتی سازی دالیان چین (DSIC) طراحی مقدماتی سیستم محرکه کشتی LNG را با اعمال ترکیب توربین بخار محرکه کشتی LNG با توربین گازی کامل کردند.
به گزارش مارین نیوز از lngworldnews، شرکت GE اهداف مطالعاتی این طرح را راندمان پایین سوخت نیروی محرکه توربین بخار کشتی های LNG اعلام کرده است. در طرح جدید توربین بخار با توربین گازی به عنوان سیستم COGES ترکیب می شوند. 
به گفته مدیریت بخش دریایی شرکت جی ایی (GE’s Brien Bolsinger) این مطالعه کاربردی برای صاحبان کشتی LNG راه حل بهبود و به صرفه ای برای کشتی های با محرکه توربین بخار با عمر ده تا پانزده سال فراهم می کند. 
نماینده شرکت چینی DSIC نیز گفته است، با اندک بودن فوت پرینت توربین های گازی، مینیمم تغییرات کاری ضروری شده در کشتی های LNG برای کشتی سازها و انجام تعمیرات مجاز است. همچنین با انجام تغییرات نیروی محرکه این کشتی ها به سیستم محرکه COGES راندمان سوخت آنها به میزان ۳۰ درصد بهبود پیدا میکند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: