تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۸۰۳
تعداد بازدید: ۱۴۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایزوایکو با بیان اینکه تنها با 30درصد توانایی‌های مجتمع فعالیت داریم، گفت: زمان آن ر سیده تا ارگان‌های عظیم دریایی کشور با اعتماد به صنعت کشتی‌سازی داخلی گذشته را فراموش کنند.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایزوایکو با اشاره به ظرفیت بالای صنایع دریایی هرمزگان اظهارداشت: مجتمع کشتی‌سازی فراساحل یک مجتمع کاملا دریایی با رویکردی صنعتی و کاملا حرفه‌ای است.
حمید رضائیان اصل در ادامه با بیان اینکه ساخت سکوهای گازی به عنوان یکی از فعالیت‌های این مجتمع، نشانگر ظرفیت عظیم دانش و نیروی تخصصی موجود در ایزوایکو است افزود: ساخت، بارگیری و حمل این سکو به عنوان یک افتخار ملی و تاثیر عملکرد خوب شرکت ایزوایکو در بازار جهانی است.
مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایزوایکو ایران بیان داشت: نصب این سکو می‌تواند به توازن برداشت گاز از سفره‌های مشترک به نفع کشور کمک کند و این نشان‌دهنده دستیابی کشور به توانمندی قابل توجهی است که پرچم این توانمندی در ایزوایکو است.
رضائیان در ادامه خاطرنشان کرد: جای گله دارد که علیرغم فعالیت مجموعه توانمند ایزوایکو در استان، که به نمود فرامنطقه‌ای نیز دست یافته، متاسفانه ظرفیت کار و اشتغال آن تکمیل نیست و شاید زیر 30 درصد ظرفیت توانایی‌هایمان در این مجتمع کار می‌کنیم که جای تاسف دارد.
وی ادامه داد: انتظار داریم که ارگان‌های بزرگ دریایی نظیر مجموعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش اعتماد بیشتری به مجموعه ایزوایکو داشته و برای یک روز هم که شده گذشته را کنار بگذارند و با اعتماد به توان و تخصص داخلی صنعت کشتی‌سازی داخلی را حمایت کنند.

گفتنی است، مجموعه کارخانجات ایزوایکو شامل 6 شرکت تابعه شامل شرکت طراحی وساخت سازه های دریایی(نفت وگاز) مبین سازه گستر خلیج فارس، صنایع کشتی  سازی بحر گسترش هرمز، صنایع کشتی سازی عظیم گسترش هرمز، صنایع کشتی سازی ندیم گسترش خلیج فارس، شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز و شرکت شفق هرمز مهردر قالب منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس با مدیریت واحد شرکت مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) به عنوان یک هولدینگ منسجم در 37 کیلومتری غرب بندرعباس قرار گرفته است. 
منبع: فارس
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
1
0
کارفرما دلش را باید به چه چیزی خوش کند که شفارش کشتی بدهد ؟ آیا میشود به اشک ریختن دل خوش کرد و کشتی سفارش داد؟؟؟؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: