تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۸۰۷
تعداد بازدید: ۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از برگزاری همایش بزرگ فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مكران در تهران خبر داد و گفت: دولت اقدامات ارزشمندی برای توسعه این سواحل در دست اقدام دارد که امیدواریم این پروژه ها، زمینه حضور سرمایه گذاران را در منطقه فراهم کند.
به گزارش مارین نیوز، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه راهبردی وزارت دفاع با بیان اینکه اسفند ماه سال جاری همایش بزرگ فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مكران در تهران برگزار می شود، اظهار داشت: قطعا این همایش فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی خواهد بود تا از نزدیك با فرصت های بی نظیر منطقه در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی، ترانزیت و حمل و نقل گردشگری و توسعه شهرهای جدید و ... آشنا شوند.
امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به برنامه های دولت دوازدهم برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری این منطقه به سرمایه گذاران افزود: با عنایت به تاكیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص توسعه سواحل مكران و برنامه های کلان دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی، مطالعات طرح جامع پهنه بندی منطقه انجام و پروژه های خوبی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی در طول منطقه تعریف شده است.
دبیر ستاد توسعه سواحل مكران افزایش ظرفیت پذیرش و ترخیص بار بندر شهید بهشتی از 2.5 میلیون تن به 8.5 میلیون تن، افتتاح فرودگاه دو منظوره جاسك و ... را از جمله پروژه های به بهره برداری رسیده در سال جاری برای توسعه سواحل مکران اعلام کرد و گفت: دولت اقدامات ارزشمندی برای توسعه این سواحل در دست اقدام دارد که امیدواریم این پروژه ها، زمینه حضور سرمایه گذاران را در منطقه فراهم کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: