تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۸۱۵
تعداد بازدید: ۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان با بیان اینکه، زیرساخت شهرک صنعتی تخصصی صنایع دریایی بندرعباس تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود، گفت: صنعت‌گران و متقاضیان زمین می‌توانند نیمه نخست سال‌آتی در این زمینه اقدام کنند.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان ضمن تاکید بر اهمیت گسترش خدمات و تولید کالا و قطعات تخصصی در حوزه صنایع دریایی با توجه به ظرفیت‌های استان، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده در راستای پاسخگویی به مطالبات موجود در حوزه صنایع دریایی استان، نخستین شهرک صنعتی تخصصی صنایع دریایی کشور در بندرعباس تصویب و با تخصیص اعتبار در مرحله آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم در زمینه معابر، برق، آب و خدمات مورد نیاز قرار دارد.
سید امیر امیری‌زاد با بیان اینکه، فعالیت صنایع عظیم دریایی در هرمزگان، اهمیت ایجاد این شهرک صنعتی تخصصی را دو چندان کرده است، افزود: استقرار واحدهای صنعتی مورد نیاز صنایع دریایی در این شهرک، تکمیل کننده زنجیره صنعت کشتی‌سازی و صنایع فراساحل در جنوب کشور است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان خاطرنشان کرد: مناقصات زیرسازی آسفالت در شهرک صنعتی تخصصی صنایع دریایی بندرعباس انجام شده و پیمانکاران متعهد شده‌اند تا پایان سال‌جاری، عملیات را به اتمام برسانند.
امیری‌زاد در ادامه با بیان اینکه به احتمال قوی، واگذاری زمین این شهرک در نیمه نخست سال 97 آغاز خواهد شد، افزود: مساحت شهرک صنعتی تخصصی صنایع دریایی بندرعباس 220 هکتار است و در بخش‌های متنوعی نظیر صنایع فرآوری و وابسته به صنعت شیلات، صنایع جانبی دریایی جهت ارائه خدمات به شرکت‌های بزرگ دریایی و یک بخش تخصصی در قالب پایانه صادراتی مواد معدنی به صورت فله در مساحت 50 هکتار احداث می‌شود.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: