تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۸۴۰
تعداد بازدید: ۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
فعالیت های امدادی برای نجات سرنشینان ناوشکن دماوند که حوالی ساعت ۱۰ امروز چهارشنبه ۲۰ دی ماه در حادثه‌ای به موج شکن انزلی برخورد کرد، ادامه دارد.
به گزارش مارین نیوز، ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند در حادثه‌ای به موج شکن انزلی برخورد کرد. 
پیگیری‌ها از منابع مختلف درباره علت دقیق برخورد این کشتی جنگی ۱۰۰ متری که بیش از ۱۳۰۰ تُن وزن دارد به موج شکن تا این لحظه مشخص نیست و تنها عامل اعلام شده طوفانی بودن دریا اعلام شده است.


یکی از افراد حاضر در صحنه گفته است که ارتفاع موج در بعضی لحظات در زمان وقوع حادثه و اکنون به حدود ۴ متر می‌رسد. 
براساس این گزارش، هنگام گشت زنی ناوشکن دماوند معمولا ۱۸ سرنشین حضور داشتند که گفته می‌شود ۶ تن از این افراد در لحظات اولیه به داخل دریا پرت شدند. منابع خبری غیررسمی از نجات ۴ تن از آن‌ها خبر می‌دهد اما از سرنوشت ۲تن از افراد پرت شده به داخل دریا هنوز خبر موثقی در دست نیست.
بررسی‌ها حکایت از حضور ۱۲ سرنشین دیگر در ناوچه دماوند دارد و امدادگران در حال فعالیت امدادی هستند.
تعدادی از اعضای خانواده‌های سرنشینان ناوشکن هم با حضور در محل حادثه بی‌تاب کسب اطلاع از وضعیت اعضای خانواده‌شان هستند. آن‌ها می‌گویند در انتظار عملیات نتیجه بخش گروهای امداد و نجات برای نجات جان عزیزانشان که در داخل ناوشکن حضور دارند، هستند.
تا این لحظه هیچ یک از مقامات مربوطه حاضر به ارائه اطلاعات به خبرنگاران و رسانه‌ها نشده‌اند و انتشار اطلاعات را به ساعات آینده موکول کرده اند. در منطقه حادثه دیده هم به دلیل مسایل امدادسرانی و امنیتی اجازه نزدیک شدن خبرنگاران و عکاسان به حوالی ناوشکن دماوند داده نمی‌شود و امکان رصد اخبار با فاصله ای نسبتا زیاد از محل حادثه ممکن است.  




منبع: گیل نگاه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: