تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۸۴۵
تعداد بازدید: ۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از پیدا شدن جعبه سیاه نفتکش ایرانی خبر داد و گفت: دو پیکر جدید نیز در پل فرماندهی (بالاترین نقطه کشتی) پیدا شدند.
به گزارش مارین نیوز، معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به ادامه عملیات اطفاء حریق نفتکش سانچی، اظهار کرد: ساعت چهار صبح امروز با ورود تیم تجسس و نجات به نفتکش سانچی، ۲ پیکر از خدمه این کشتی یافته و به بندر شانگهای منتقل شد.
هادی حق‌شناس اضافه کرد: به دلیل درجه حرارت بالای در عرشه و کنار نفتکش، نیروهای چینی تیم تجسس و نجات به علت زیاد بودن گازهای سمی و نبود اکسیژن کافی فقط نیم ساعت موفق شدند در نفتکش بمانند و به اجبار خارج شدند.
وی بیان کرد: در حال حاضر عملیات اطفاء حریق و خنک کردن نفتکش به صورت همزمان در حال انجام است تا تیم تجسس و نجات بتواند مجدداً وارد نفتکش شود.
حق‌شناس گفت: در حال حاضر تیم تجسس و نجات ایرانی روی یدک‌کش آماده کنار نفتکش سانچی منتظر هستند تا به محض فراهم شدن امکان ورود، وارد نفتکش شوند.


علی ربیعی وزیر کار و امور اجتماعی که از سوی رئیس جمهور به عنوان رئیس کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت سانچی منصوب شد، برای هماهنگی‌های لازم و بررسی راهکارهای امداد و نجات و اقدامات انجام شده و ملاقات با مسئولان چینی به محض ورود به فرودگاه شانگ‌های برای بررسی اوضاع به اتاق بحران چین رفته است. 
گفتنی است، پیش از این پیکر یکی دیگر از خدمه این کشتی در ‌آب‌های اطراف نفتکش یافته و به بندر شانگهای منتقل شده بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: