تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۸۵۲
تعداد بازدید: ۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
انجمن مهندسی دریایی ایران در پیامی از دست رفتن دریانوردان عزیزمان را به تمامی هموطنان، پرسنل شرکت ملی نفتکش ایران و خصوصاً خانواده های عزیز و داغدار این حادثه جانگداز تسلیت گفت.
به گزارش مارین نیوز، متن پیام انجمن مهندسی دریایی ایران به این شرح است:

انّالله و انّا الیه راجعون

سخت است دنیا دنیا آب باشد ولی بسوزی  

فاجعه غمبار و سوزناک نفتکش ایرانی که باعث از دست رفتن دریانوردان عزیزمان گردید، قلب تک تک هموطنان بخصوص جامعه دریایی کشور را بدرد آورد و بار دیگر کشورمان را سیاه پوش کرد. اهمیت صنعت حمل و نقل دریایی در دنیا و اثر آن بر توسعه اقتصادی کشور بر کسی پوشیده نیست و نقش دریانوردان در آن بسیار واضح و مبرهن است. هر کسی از عهده مشقت های این شغل بر نمی آید و باید در راه عشق به وطن با کفش های آهنین دریاها را پیمود. 
انجمن مهندسی دریایی ایران به عنوان عضوی از جامعه دریایی کشور ضمن ابراز تأثر و تأسف عمیق، عروج شهادت گونه عزیزان دریانورد را که هزاران کیلومتر دور از وطن در آبهای شرق آسیا، در راه اعتلای اقتصاد کشورمان جان به جان آفرین تسلیم داشتند، به تمامی هموطنان، پرسنل شرکت ملی نفتکش ایران و خصوصاً خانواده های عزیز و داغدار تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان ضمن صبر جزیل برای ایشان، برای تک تک این دلاور مردان غفران و علو درجات را مسئلت دارد. 
نامتان جاویدان، یادتان پایدار 

انجمن مهندسی دریایی ایران 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: