تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۸۹۱
تعداد بازدید: ۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد گفت: با هدف افزایش رضایتمندی صاحبان کالا و بار و به منظور گسترش و توسعه دولت الکترونیک برای اولین بار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد امکان رهگیری کالا بصورت الکترونیکی برای صاحبان کالا و بارامکان پذیر شد.
به گزارش مارین نیوز، مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد با اعلام این خبر اظهار داشت: در نرم افزار طراحی شده صاحبان کالا و بار  می توانند از طریق ورود به سایت اینترنتی بندر امیرآباد و از طریق منوی فرآیندها و خدمات ،زیر شاخه خدمات الکترونیکی نسبت به رهگیری کالای خود اقدام نمایند و از مراحل طی شده یا باقی مانده در خصوص بار و کالای  خود اطلاع حاصل نمایند.
سیاوش رضوانی افزود: این نرم افزار ضمن سهولت دسترسی صاحبان کالا به موقعیت بار تجاری خود این امکان را برای آنها فراهم می آورد که در هر لحظه از شبانه روز بتوانند نسبت به وضعیت بار و کالای خود اطلاع داشته باشند.
وی تصریح کرد: افزایش رضایتمندی صاحبان کالا و تسهیل در روند امور تجاری آنها از اهداف مهم این بندر می باشد که با طراحی و ساخت نرم افزارهای مشابه می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

شایان ذکر است، منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد بعنوان بندر پایلوت نصب و اجرای نرم افزار جامع بندری GCOMS از سوی سازمان بنادر و دریانوردی انتخاب شده است و قابلیت رهگیری کالا و بار از توانمندیهای این نرم افزار است که در این بندر فعال گردیده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: