تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۸۹۳
تعداد بازدید: ۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
اولین گردهمایی " اجرای مقررات بین‌المللی دریانوردی و ممیزی" توسط اداره کل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی دریانوردی برگزار شد.
به گزارش مارین نیوز، در این گردهمایی دو روزه نحوه اجرای الزامات و مقررات بین‌المللی آمده کنوانسیون‌های دریایی نظیر سولاس، مارپول و STCW که ایران به آنها ملحق شد، مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.
هدف اصلی این گردهمایی شناسایی مشکلات و موانع در سه حوزه قانونگذاری، آیین‌نامه‌ها و رویه‌های اجرایی و اجرای مقررات می‌باشد که در نهایت منجر به توفیق در اجرای طرح ممیزی اجباری آیمو در سال ۲۰۲۲ میلادی خواهد شد.


با تصویب هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی از تابستان سال گذشته کارگروه ویژه ممیزی در معاونت دریایی سازمان و با ریاست معاون امور دریایی و دبیری مدیر کل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی تشکیل شد. این کارگروه تاکنون بیش از ۱۳ جلسه برگزار کرد که  هدف آن سازماندهی و برنامه‌ریزی جهت ممیزی آیمو است.
در گردهمایی دو روزه یاد شده مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه موضوعات مختلفی همچون چالش‌های اجرای مقررات، کنترل و بازرسی کشتی‌ها و مراحل استصوابی تصویب مقررات را در قالب مقالات و پاورپوینت مورد بررسی قرار می دهند.
در این گردهمایی، مدیران کل، معاونین و روسای ادارات از معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، معاونین و روسای ادارات دریایی و کارشناسان ذی‌ربط ادارات کل بنادر و دریانوردی استان‌ها، حضور داشتند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: