تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۰۰
تعداد بازدید: ۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کشتی سازی بوت سرویس کیش كه با 6 میلیون و 500 هزار دلار تسهیلات ارزی و 21 میلیارد تومان تسهیلات ریالی بانک صنعت و معدن احداث شده یکی از واحد های بزرگ صنعت كشتی سازی كشور است.
به گزارش مارین نیوز، علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر به کیش از صنعت کشتی سازی بوت سرویس کیش بازدید کرد.
این شرکت که با 6 میلیون و 500 هزار دلار تسهیلات ارزی و 21 میلیارد تومان تسهیلات ریالی این بانک احداث شده یکی از واحد های بزرگ صنعت کشتی سازی کشور است.
کشتی سازی بوت سرویس درحال حاضر مشغول به ساخت و راه اندازی 14 فروند شناور تندرو آلومینیومی در کلاس های مختلف جستجو و نجات، آمبولانس، پایلوت، کروبوت و تفریحی با به کار گیری 120 نفر نیروی متخصص کارشناس و تکنسین های آموزش دیده و زبده است.
مجموع ارزش ارزی این پروژه ها بیش از 35 میلیون یورو است که موجب جلوگیری از خروج حدود 15 میلیون یورو از کشور می شود که تا پایان سال جاری تعداد 4 فروند از این پروژه ها به ناوگان دریایی کشور تحویل داده خواهد شد. 


بر اساس گزارش وب گاه شرکت کشتی سازی بوت سرویس ایران، این شرکت پس از یک دهه  فعالیت بازرگانی در سال 1382 با هدف تولید و ساخت انواع شناور دریایی در جزیره زیبای کیش به ثبت رسیده و عملیات اجرایی آن رسما در سال 1383 با سرمایه مشترک سرمایه گذاران ایرانی 50% و گروه کشتی سازی بوت سرویس نروژ 50% آغاز گردیده است. کلیه محصولات و شناورهای ساخته شده در آن تحت لیسانس گروه کشتی سازی بوت سرویس نروژ با کادر فنی و آموزش دیده ایرانی به بازار عرضه میگردد.
این شرکت تا کنون تعداد 18 فروند شناور جستجو و نجات و راهنمابر را با بالاترین کیفیت تحویل سازمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نموده است. همچنین در سالهای 1998 و 1999 تعداد 2 فروند شناور مسافربری کاتاماران با ظرفیت 350 نفر توسط شرکت بوت سرویس به آبهای خلیج همیشه فارس و به سفارش یک شرکت خصوصی اضافه گردید.
گفتنی است، این شرکت بعلت فعالیتهای صنعتی و بازرگانی در سال 1386 لوح و تندیس بلورین از چهارمین جشنواره بین المللی اقتصاد سبز اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران را دریافت کرده است. 






منبع: بانك صنعت و معدن  

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: