تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۰۱
تعداد بازدید: ۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
مدیرعامل شرکت دانش بنیان اطلس راهبر دریا گفت: مهمترین دستاورد فناورانه نرم افزار سی مستر، تسهیل مدیریت شناورها و مدیریت مکانیزه کشتی و امکان ارتبط online شناور و دفتر مالک شناور است.
به گزارش مارین نیوز، شرکت دانش بنیان اطلس راهبر دریا به عنوان تولید کننده سیستم جامع مدیریت کشتی به دلیل مشاهده نیاز و نبود هیچ گونه محصول داخلی جهت رفع نیازهای مرتبط، اقدام به راه اندازی نرم افزار سی مستر در شرکت های کشتیرانی مختلف برای شناور کابل گذار، شناور تانکر و 17 شناور فراساحلی انجام داده است.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان اطلس راهبر دریا با اشاره به ضرورت کاهش هزینه ها و خطاهای انسانی و کاهش خطرات زیست محیطی، اظهار داشت: مهمترین دستاورد فناورانه محصول تسهیل مدیریت شناورها و مدیریت مکانیزه ی کشتی و امکان ارتبط online شناور و دفتر مالک شناور است.
هویزاوی با تاکید به برنامه فروش نرم افزار در سطح بین الملی افزود: تاییدیه های بین الملی از معتبرترین ارگانهای دریایی در دنیا ازجله (DNV-GL) اخذ شده و بروشور انگلیسی جهت شرکت در نمایشگاه های بین الملی و مارکتینگ تهیه شده است.
وی با اشاره به فرصت ها و زمینه های رقابتی را در عرصه ی داخلی صنعت دریایی کشور و تولید دانش دریایی اضافه کرد: عدم اجبار جهت استفاده از نرم افزار های خارجی، استفاده از کارشناسان داخل و عدم ترس از تاثیر تحریم ها و هزینه بسیار کمتر نسبت به محصولات خارجی از جمله مهمتریت فرصت های تولید این محصول می باشد.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان اطلس راهبر دریا ادامه داد: قطعا با توجه به ظهور فناوری نوین الزاماتی که پس از آن ایجاد می گرددعلی الخصوص در صنایع دریایی وجود چنین محصولاتی ضروری و حائز اهمیت می باشد. میزان حمایت ها می بایست افزایش یابد چرا که ایجاد فرهنگ بکارگیری دانش های نوین دریایی امری است که توسط ارکان اصلی و قدرتمند قابل اجرا می باشد.
وی با تاکید به دورنمای طرح، میزان ارز آوری و مقایسه قیمت آن با نمونه های مشابه خارجی عنوان کرد که اکنون مشکل اصلی مالکان کشتی عدم نقدینگی برای خرید است که در اثر رکود بسیار شدید صنایع دریایی ایجاد شده است، با توجه به اینکه قیمت این محصول به نسبت مشابه خارجی ارزان و مقرون به صرفه تر می باشد قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت.
هویزاوی اشاره کرد فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب می بایست توسط ارگانها صورت پذیرد و شرکتها در نهایت رسالت خویش می توانند محصول بسیار با کیفیت تولید نمایند و نه بیشتر،  آنچه مهم است ایجاد بستر مناسب جهت به کارگیری استفاده از آن محصولات است.

لازم به ذکر است، نرم افزار سی مستر نرم افزار مدیریت جامع شناورها میباشد که مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و پیاده سازی گردیده است، ساخت این نرم افزار به مدت 2 سال به طول انجامید و آنچه در قالب نرم افزار سی مستر به کاربران ارائه میگردد حاصل تحقیق و توسعه گسترده، به منظور کاهش مشکلات شناور داران میباشد. با استفاده از این نرم افزار، شیوه کارکرد مالکان کشتی، به تدریج به حالت استاندارد درآمده و فرایندهای کاری اصلاح میگردد. علاوه بر آن کاهش هزینه های شناور پس از مدت کوتاهی کاملاً محسوس میگردد. علاوه بر آن بکارگیری این سیستم، درگیری مالکان شناور با اشخاص ثالث را به حداقل رسانده و سبب میشود مالک در هر زمان از جزئی ترین مسائل شناور مطلع و آگاه باشد؛ این افزایش کنترل و آگاهی، بهبود کارکرد خدمه و سلامت فنی شناور را به ثمر میرساند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: