تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۱۳
تعداد بازدید: ۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
دبیر بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی كشور گفت: رویدادهای ارگان های دریایی در راستای ایجاد هماهنگی میان ارگان ها، سازمان ها، شرکت ها و دست اندرکاران در حوزه دریایی کشور و به منظور بررسی و شناسایی مشکلات و همچنین ارایه راهکارها در یک فضای صمیمانه و فارغ از مسایل اداری و بوروکراسی های حاکم برگزار می گردد.
به گزارش مارین نیوز، دبیر بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی كشور در گفت و گو با ستاد خبری این همایش با تاكید بر اینكه شركت تاید واتر خاورمیانه به عنوان میزبان همایش بیست و پنجم، آمادگی کامل خود را به منظور حضور مهمانان گرامی در طی دوره برپایی همایش در بندر چابهار اعلام می نماید، اظهار داشت: در این همایش علاوه بر ایراد سخنرانی‌های کلیدی در مراسم افتتاحیه و اختتامیه در سه پنل تخصصی توسعه حمل  نقل دریایی، ایمنی و امنیت دریایی، لجستیک بندری و نقش بخش خصوصی در توسعه دریایی کشور و حفظ محیط زیست دریایی اساس توسعه پایدار، به مباحث یاد شده با توجه خاص به شعار همایش مبنی بر توسعه حمل و نقل دریایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی پرداخته خواهد شد.
احمد صادقی گرمارودی با بیان اینکه این همایش با حضور مقامات ارشد کشوری، لشکری، نمایندگان مجلس، ارگان های دریایی، انجمن ها و تشکل ها طی دو روز در بندر چابهار برگزار می گردد، تصریح کرد: امیدوارم در همایش بیست و پنجم؛ انتظارات بخش خصوصی در تعامل با دولتی ها برآورده گردد.
وی گفت: رویدادهای ارگان های دریایی در راستای ایجاد هماهنگی میان ارگان ها، سازمان ها، شرکت ها و دست اندرکاران در حوزه دریایی کشور و به منظور بررسی و شناسایی مشکلات و همچنین ارایه راهکارها در یک فضای صمیمانه و فارغ از مسایل اداری و بوروکراسی های حاکم برگزار می گردد.
صادقی گرمارودی رونمایی از کتب و گنجینه دریایی و همچنین برگزاری کارگاه‌های تخصصی شناورسازی کشتی‌های مغروقه، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بندر چابهار و همچنین بازدید علاقمندان از بندر شهید بهشتی از دیگر برنامه های جانبی همایش ارگان های دریایی در چابهار عنوان کرد. 
این مقام مسئول در همایش بیست و پنجم از همه ارگان ها سازمان ها، انجمن ها، اتحادیه ها و تشکل های صنفی بخش دریایی کشور که با حضور و مشارکت حداکثری خود باعث هر چه باشکوهتر برگزار شدن همایش بیست و پنجم گردیدند و همچنین از مساعدت و راهنمایی سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان منطقه آزاد چابهار تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است، بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگان های دریای کشور در روزهای 10 الی 11 بهمن ماه 96 در منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: