تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۱۶
تعداد بازدید: ۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر بهروز ابطحی را به سمت «رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی» منصوب کرد.
به گزارش مارین نیوز، در متن این حکم آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به مدت ۴ سال به سمت «رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی» منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، مأموریت‌ها و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی به انجام رسانید.
امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

گفتنی است، دکتر مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، در نامه‌ای از خدمات و تلاش‌های دکتر ناصر حاجی زاده ذاکر در مدت تصدی ریاست پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی قدردانی کرد.

شایان ذکر است، دکتر بهروز ابطحی دانش آموخته دکتری زیست‌ شناسی دریا، از انستیتو اقیانوس‌ نگاری روسیه (VNIRO) و استاد پایه ۲۴ دانشکده علوم و فناوری زیستی دانشگاه شهید بهشتی است.
از تجربیات کاری دکتر ابطحی می توان به معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، رایزن علمی و نماینده وزارت علوم و وزارت بهداشت در روسیه، اروپای شرقی و آسیای میانه، سرپرست رایزنی علمی بلاروس و اروپای شرقی، رئیس دانشکده علوم و فناوری زیستی دانشگاه شهید بهشتی و مسؤول کمیته تخصصی علوم پایه دانشجویان خارج (اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج) اشاره کرد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: