تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۱۸
تعداد بازدید: ۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
مدیر ارشد شرکت بیمه «استیم شیپ میوچوآل» گفت: سانچی تحت پوشش بیمه p&I نزد این شرکت است و اکنون در حال کمک به اعضای خود برای انجام مراحل جبران خسارت هستیم.
به گزارش مارین نیوز، مدیر ارشد موسسه بیمه «استیم شیپ میوچوآل» در لندن، گفت: در حال حاضر ما تأیید می‌ کنیم که نفتکش سانچی تحت بیمه شخص ثالث و محیط زیست (P&I) نزد موسسه SSM است.
گری رینسارد ادامه داد: هم اکنون در حال کمک به اعضای خود برای انجام مراحل پرداخت خسارت هستیم.
این نوع بیمه با بیمه بدنه و یا بیمه بار کشتی‌ ها متفاوت است چرا که علاوه بر خطراتی که بدنه و ماشین‌ آلات را تهدید می‌کند صاحبان کشتی‌ ها و بخصوص نفت‌ کش‌ ها به واسطه نوع فعالیت خود مسئول حفظ سلامت کارکنان، وسایل آن‌ ها و محموله‌ های مورد حمل نیز هستند.
به منظور جلوگیری از ضرر مالکان و برای ایجاد اطمینان در سفر‌های دریایی کلوپ‌ هایی تاسیس شده‌ اند که به کلوپ‌ های (P&I) معروف هستند که در سطح جهان دارای فعالیت بسیار گسترده‌ ای بوده و خساراتی را که ناشی از مسئولیت مالکان می‌ باشد را پوشش می‌ دهند.
این نوع بیمه شامل پوشش خسارت‌ هایی است که تحت پوشش بیمه‌ های معمولی نبوده و شرکت‌ های بیمه کننده معمولی علاقه‌ ای به پوشش آن‌ ها ندارند.
بیمه P&I شامل مواردی نظیر خسارت‌ های وارده به محیط زیست نظیر آلودگی‌ های نفتی و خسارت‌ های وارده به محموله‌ ها و کشتی‌ های دیگر و به طور کلی اشخاص ثالث می‌ شود.
اعضای این کلوب‌ها شامل مالکان کشتی‌ ها و نفت‌ کش‌ ها، شرکت‌ های خطوط کشتیرانی، انبار داران، و اجاره کنندگان کشتی‌ ها هستند.

گفتنی است، ۷۰ درصد بیمه نفتکش سانچی توسط ۱۱ شرکت خارجی و ۳۰ درصد آن توسط شرکت‌های ایرانی انجام شده است.


منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: