تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۲۳
تعداد بازدید: ۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
جانشین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: ششمین اجلاس روسای نیروهای دریایی عضو ائتلاف نیروهای کشورهای شمال اقیانوس هند با شرکت هیات ها و روسای نیروهای دریایی 50 کشور جهان اردیبهشت سال آینده در تهران برگزار می شود.
به گزارش مارین نیوز، جانشین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در پانزدهمین نمایشگاه کتاب و چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان هرمزگان با بیان اینکه ایران در سال 2018 میلادی به مدت 2 سال ریاست این ائتلاف را بر عهده خواهد داشت، ادامه داد: شرکت کنندگان در دور پنجم اجلاس در کشور بنگلادش این تصمیم را گرفتند.
ناخدا یکم ستاد کورش محرابی بیان داشت: اجلاس روسای نیروهای دریایی عضو ائتلاف تا کنون در کشورهای هندوسنان، آفریقای جنوبی، استرالیا، امارات و بنگلادش برگزار شده است.
وی یادآور شد: ائتلاف نیروهای دریایی کشورهای شمال اقیانوس هند در سال 2008 به پیشنهاد هندوستان برای تامین و حفظ امنیت منطقه تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: این اجلاس ها و انتلاف در طول عمر10 ساله خود اهدافی از جمله تامین امنیت جمعی را پیگیری کرده و امسال برای اولین بار، در کشور بنگلادش رزمایش عمومی جست و جو و نجات برگزار کرد.
جانشین فرمانده منطقه یکم نداجا خاطر نشان کرد: ایران هم در این رزمایش 2 روزه که با موفقیت و حضور نیروهای دریایی 23 کشور انجام شد حضور داشت.
ناخدا یکم ستاد محرابی یادآور شد: ناوگروه پنجاهُم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشجویان را برای گذراندن دوره های عملی و کارورزی به همراه خود برده است.

نیروی دریایی علاقه مند به دریافت خدمات از سوی شرکت های پروازی در فرودگاه جاسک است
جانشین فرمانده منطقه یکم نداجا در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: نیروی دریایی علاقه مند به دریافت خدمات از سوی شرکت های پروازی در فرودگاه جاسک است و وجود آن باعث سوق یافتن بیشتر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و فعالیت های عمرانی و اقتصادی می شود.
ناخدا یکم محرابی ابراز کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از 10 سال قبل به صورت مستمر در سواحل مکران و شهرستان جاسک حضور دارد.
وی ادامه داد: این نیرو فرودگاه جاسک را برای انجام پروازهای مسافری آماده کرده که 2 ماه قبل بدست استاندار هرمزگان گشایش یافت.
جانشین فرمانده منطقه یکم نداجا بیان داشت: علت استقبال نکردن شرکت های پروازی برای برقراری پرواز به جاسک و دادن خدمات به مردم ، فعالان اقتصادی بخش خصوصی، بخش عمومی و نیروهای حاضر در شهرستان مشخص نیست.
وی اظهارامیداری کرد: شرکت های هواپیمایی نسبت به برقراری پرواز به جاسک اقدام کنند.

گفتنی است، پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از شامگاه یکشنبه اول بهمن ماه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بندرعباس واقع در سه راه جهانبار آغاز به کار کرد و هفتم بهمن به کار خود پایان داد.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: