تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۲۸
تعداد بازدید: ۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
دبیر بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگانهای دریایی کشور ضمن پوزش از سخنرانان، حامیان و همراهان بابت لغو موقت همایش، گفت: زمان مجدد برگزاری این همایش بزودی اعلام می گردد.
به گزارش مارین نیوز، دبیر بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگانهای دریایی کشور در گفتگو با خبرنگار این رسانه، اظهار داشت: قرار بود طبق هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده فردا دهم بهمن ماه شاهد افتتاح بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگانهای دریایی کشور با حضور مقامات کشوری، لشگری، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد صنایع دریایی و شرکتهای حوزه بندری و دریایی در منطقه آزاد چابهار باشیم که به دلیل تأخیرات مکرر پروازی، ضمن اظهار تاسف، تصمیم گرفته شد که موقتاً برگزاری این همایش لغو گردد. 
احمد صادقی گرمارودی گفت: تا لحظه آخر هم امید داشتیم طبق برنامه بعدازظهر امروز دو پرواز حضار این همایش را از تهران به چابهار منتقل کند اما تاخیرات طولانی پروازی در فرودگاه مهرآباد برنامه های مدیران ارشد و فعالان حوزه دریایی و بندری را دچار مشکل کرد و مهمانان مدعو را بر روی صندلی‎های انتظار نشاند.
وی با بیان اینکه از صمیم قلب از تمام سخنرانان، حامیان و همراهان این رویداد پوزش می‌طلبیم و سپاسگزار حمایت بی‌وقفه شما هستیم، اعلام داشت: زمان مجدد برگزاری این همایش بزودی اعلام می گردد. 

گفتنی است، با اعلام مسئولان فرودگاه مهرآباد مبنی بر باز شدن باند این فرودگاه و پاکسازی سطوح پروازی تعداد زیادی از پروازهای امروز مهرآباد ابطال شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: