تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۳۳
تعداد بازدید: ۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از صدور بالغ بر 12 هزار فقره گواهینامه دریانوردی طی 10 ماهه سال جاری در این استان خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در اینباره اظهار داشت: از آغاز سال جاری تا ابتدای بهمن ماه جاری، بیش از 2هزار و 413 نفر آزمون دریانوردی در این استان برگزار شده است که رکورد بیشترین آزمون ها در مردادماه به ثبت رسیده است.
مهدی نوفرستی ارزیابی و احراز شایستگی دریانوردان را یکی از فعالیت های اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی دانست و اظهار داشت: آزمون های مختلف شایستگی اعم از فرماندهی، افسری و ملوانی شناورهای چوبی و فلزی به صورت ماهانه با نظارت اداره استانداردها و گواهینامه های دریانوردی در سطح استان برگزار می شود.
نوفرستی خاطرنشان کرد: این مجموعه با هدف تسهیل فرآیندهای آموزشی، برگزاری آزمون و صدور اسناد دریانوردان به صورت مستمر اقدام به بازنگری و بهبود فرآیندهای اجرایی خود می نماید.
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: طی 10 ماهه نخست سال جاری، 12 هزار و 246  فقره گواهینامه دریانوردی صادر شده است که 6هزار و 935 فقره گواهینامه اصلی و 5 هزار و 311 فقره مربوط به گواهینامه های جانبی بوده است.
وی اضافه کرد: بیشترین تعداد گواهینامه های دریانوردی طی سال جاری در ماه مهر ثبت شده است.
اين مقام مسئول همچنین از صدور چهار هزار و 835 فقره شناسنامه دریانوردی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: بیشترین تعداد این اسناد دریانوردی مربوط به ماه مهر است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: