تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۴۳
تعداد بازدید: ۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: طی 2 سال اخیر حدود 400 فروند قایق تولید شد و در اختیار ورزشکاران این رشته قرار گرفت.
به گزارش مارین نیوز، رییس فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه قایقرانی رشته ای پرمدال به شمار می رود و با حمایت های وزارت ورزش و کمیته المپیک طی سال های اخیر هیچ یک از برنامه های این رشته روی زمین باقی نمانده است، اظهار داشت: تجربه نشان داده استان های همجوار دریا در قایقرانی موفق هستند، با این وجود استان هایی مانند قزوین، همدان و زنجان نیز از استعدادهای زیاد و قابل توجهی برخوردار هستند که جای خوشحالی دارد.
غلامرضا امینی در مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان قزوین، افزود: قایقرانان باید با همدلی و اتفاق نظر هرگونه آزردگی ها و رنجیدگی از یکدیگر را کنار بگذارند چون تنها رمز موفقیت میان این خانواده وحدت و وفاق است. 
امینی با اشاره به پررنگ بودن فعالیت بانوان در رشته قایقرانی، ادامه داد: در قایقرانی مدالهای دختران بیشتر از پسران است و در پخش مستقیم آنها نیز محدودیتی وجود ندارد ولی باید در رعایت شئونات اخلاقی باید مراقب و محتاط باشیم. 
وی با بیان اینکه مسابقات آسیایی جاکارتا را پیش رو داریم، افزود: باید تلاش کنیم نسبت به دور قبل رقابت های آسیایی نتایج بهتری را کسب کنیم.
امینی با اشاره به فابلیت استان های مختلف کشور برای میزبانی مسابقات مهم قایقرانی در رشته های مختلف، اضافه کرد: تلاش می کنیم مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا 2018 را در کرج برگزار کنیم که البته قزوین نیز برای میزبانی این رقابت ها اعلام آمادگی کرده بود. 
امینی ادامه داد: هم اکنون تهران و البرز از دریاچه آزادی استفاده می کنند و قایقرانان قزوینی نیز می توانند با تامین برخی تجهیزات به عنوان ورزشکاران هیات استان در این مکان به تمرین و فعالیت بپردازد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این نشست گفت: مسئولان فدراسیون ها باید به شهرستان ها سرکشی کرده و در تامین سخت افزار و امکانات مورد نیاز هیات ها تلاش لازم را انجام دهند.
عباس علائی مقدم افزود: امیدواریم رئیس جدید این هیات با تشکیلات قوی و منسجم و با عزم و اراده قوی برای حل مشکلات قایقرانی تلاش کند و از کاستی بودجه و نواقص نهراسد. 
در پایان این این مجمع مسعود بهرامی دبیر هیات قایقرانی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات قایقرانی استان قزوین برگزیده شد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: