تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۵۰
تعداد بازدید: ۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی استان بوشهر گفت: با تبدیل شهرک صنعتی دلوار به منطقه ویژه علم و فناوری، شهرک صنعتی حوزه فناوری‌ های زیستی و دریایی در دلوار تنگستان ایجاد می‌شود.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر در نشست با کارآفرینان تنگستان با تاکید بر واگذاری زمین برای اجرای طرح‌های کارآفرینی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر اظهار داشت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان بوشهر از ظرفیت بالایی در حوزه سرمایه‌گذاری برخوردار است که در این راستا زیرساخت‌های خدماتی فراهم است.
مهدی صفوی از افزایش مساحت شهرک صنعتی دلوار خبرداد و افزود: در راستای  توسعه شهرک صنعتی دلوار ، مساحت این شهرک تا 200 هکتار در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر از ایجاد شهرک صنعتی حوزه فناوری‌های زیستی و دریایی در دلوار تنگستان خبر داد و گفت: با تبدیل شهرک صنعتی دلوار به منطقه ویژه علم و فناوری، شهرک صنعتی حوزه فناوری‌های زیستی و دریایی در دلوار تنگستان ایجاد می‌شود.
صفوی، توسعه دریا محور و استفاده بهینه از منابع موجود در دریا را یکی از محورهای اساسی توسعه استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به قابلیت‌ها و شرایط مکانی شهرک صنعتی دلوار در کنار ساحل و یکی از مراکز مهم اقتصادی استان این شهرک مناسب برای استقرار صنایع هایتک در حوزه آبزیان است.
وی به قابلیت‌های اشتغال  در این بخش پرداخت و از تدوین سند توسعه اشتغال بخش دلوار خبر داد و بیان کرد:در راستای استفاده بهینه از قابلیت‌ها و مزیت‌های نسبی و مطلق موجود در منطقه سند توسعه اشتغال بخش دلوار در حال تدوین است که با توجه به گستردگی 100 کیلومتری ساحل، یکی از محورهای اساسی توسعه در بخش دلوار توسعه دریامحور است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با اشاره به فعال شدن یک شرکت زیست‌فناوری در شهرک صنعتی دلوار ایجاد محصولات باارزش افزوده و اشتغال پایدار برای جوانان تحصیل‌کرده را از مزیت‌ها و محاسن به‌کارگیری فناوری‌های ماکرو و میکروبیولوژی دانست.
مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر نیز از فعال شدن چهار حوزه کاری تحت عنوان فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری کشاورزی، فناوری‌های نوین در حوزه نفت و گاز و فناوری زیستی در استان خبر داد.
جهانگیر شاهینی به مزیت‌های ویژه مناطق علم و فناوری از جمله پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت و به‌خصوص آزادی ورود و خروج کالا و خدمات مانند مناطق آزاد تجاری اشاره کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: