تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۶۶
تعداد بازدید: ۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
دبیر بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگانهای دریایی گفت: همایش، 24 بهمن ماه در مرکز همایشهای بین المللی سپهر (هتل ارم تهران) برگزار خواهد شد و حضور بيش از 70 ارگان دريايی دولتی و غيردولتی را می توان مهمترين ويژگی آن قلمداد كرد.
به گزارش مارین نیوز، دبیر بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگانهای دریایی کشور در گفتگو با خبرنگار این رسانه، اظهار داشت: بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگانهای دریایی کشور 24 بهمن ماه در مرکز همایشهای بین المللی سپهر (هتل ارم تهران) برگزار خواهد شد. 
احمد صادقی گرمارودی افزود: این همایش قرار بود در تاریخ های 10 و 11 بهمن ماه در منطقه آزاد چابهار برگزار شود که براساس برنامه‌ ریزی های انجام شده دبیرخانه همایش، دبیرخانه دائمی هماهنگی ارگان های دریایی کشور و شركت تایدواتر خاورمیانه به عنوان میزبان، مقرر شد یک روزه و در تهران برگزار شود. 
وی با بیان اینکه در همایش حضور پررنگ مسئولین و مدیران ارشد دریایی کشور را شاهد خواهیم بود، تصریح نمود: علاوه بر ایراد سخنرانی‌های کلیدی به شعار همایش مبنی بر "توسعه حمل و نقل دریایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی" پرداخته خواهد شد. 
صادقی گرمارودی با بیان اینکه شمارش معكوس برپایی بزرگترین رویداد صنعت دریایی كشور آغاز شده و آخرین روزها به گشایش این گردهمایی است، خاطر نشان کرد: حضور بیش از 70 ارگان دریایی دولتی و غیردولتی در همایش را می‌توان مهمترین ویژگی آن قلمداد كرد. 
وی تصریح کرد: امیدوارم این همایش، با تعامل بخش خصوصی و دولتی زمینه بهبود محیط کسب و کار را در اقتصاد کشور فراهم کند. 
دبیر بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگانهای دریایی کشور ساعت ۸:۳۰ را آغاز افتتاحیه همایش و برگزاری سه پنل تخصصی را از دیگر برنامه های این همایش اعلام نمود و گفت: برای کلیه مدعوین محترم دعوت نامه مجدد ارسال خواهد شد. 

لازم به ذکر است بر اساس اعلام دبیرخانه این همایش، پذیرش مدعوین از ساعت ۷:۳۰ صبح انجام می شود و مدعوین محترم لازم است حداقل نیم ساعت قبل از آغاز مراسم جهت انجام امور در محل همایش حضور یابند. 
گفتنی است، بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگان‎های دریایی با شعار "توسعه حمل و نقل دریایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی" با حضور مقامات کشوری، لشگری، مدیران ارشد دریایی کشور و فعالان بخش های دولتی و خصوصی، 24 بهمن ماه امسال به میزبانی شرکت تایدواتر و تولیت دبیرخانه هماهنگی ارگان‎های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در مرکز همایشهای بین المللی سپهر (هتل ارم تهران) برگزار خواهد شد. در این همایش 3 نشست تخصصی با محوریت "توسعه حمل و نقل دریایی ایمنی و امنیت دریانوردی"، "لجستیک بندری و نقش بخش خصوصی در توسعه دریایی" و "حفظ محیط زیست دریایی اساس توسعه پایدار" برگزار می‌شود. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: