تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۶۸
تعداد بازدید: ۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان از افتتاح اسکله شناور چند منظوره و شناور تجسس و نجات دریایی همزمان با دهه فجر در بندر جاسک خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان با اعلام این خبر، اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر دو پروژه حوزه بنادر و دریانوردی با حضور معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان و سایر مسئولان استانی در شهرستان جاسک به بهره برداری رسید.
حمیدرضا محمدحسینی ادامه داد: این پروژه ها شامل اسکله شناور چند منظوره (رمپ) بندر جاسک و یک فروند شناور تجسس و نجات دریایی بوده است. 
وی افزود: اسکله شناور چند منظوره (رمپ) بندر جاسک با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال احداث و افتتاح شد.
محمدحسینی تصریح کرد: یک فروند شناور تجسس و نجات دریایی نیز با اعتبار 65 میلیارد ریال تهیه و فعالیت خود را در بندر جاسک آغاز کرد.
وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از این طرح ها در راستای توسعه بندر جاسک به عنوان یک بندر مهم در شرق هرمزگان صورت گرفت.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان بیان داشت: با توجه به سیاست دولت مبنی بر توسعه سواحل مکران، شهرستان جاسک نقش محوری در این توسعه دارد و بر این اساس حوزه بنادر و دریانوردی در این شهرستان مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
حسینی اظهار داشت: در جهت توسعه فعالیت های بندر جاسک، پروژه های احداث ساختمان مرجع دریایی این بندر با اعتبار 30 میلیارد ریال، تعمیرات اساسی اسکله های بندر جاسک با اعتبار 105 میلیارد و 500 میلیون ریال و ایجاد سیستم اعلام و اطفای حریق در این بندر در دست اقدام است. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: