تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۷۸
تعداد بازدید: ۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
مدیرعامل شرکت مدیریت کشتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: با نصب سامانه V-SAT شناورهای کشتیرانی جمهوری اسلامی به اینترنت مجهز می شود.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل شرکت مدیریت کشتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه هفت فروند از کشتی های ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به سامانه V-SAT مجهز شده اند، تصریح کرد: با نصب این سامانه تا شهریور ماه سال1397 تمامی کشتی های ناوگان ملی به اینترنت مجهز خواهند شد.
سید رضا سیدعلی زاده با بیان اینکه با نصب سامانه مذکور کلیه پرسنل کشتی ها از اینترنت بهره مند می شوند، خاطر نشان کرد: با دسترسی به اینترنت از طریق سامانه V-SAT هزینه های مکالمات تلفنی از واحدهای مختلف مستقر در خشکی به دریا به یک دهم و نیز هزینه های مکالمات تلفنی از کشتی ها به خشکی به یک سوم کاهش خواهد یافت.
به گفته وی با توجه به اجرایی شدن الزامات متعدد بین المللی در حوزه های مختلف، نظیر پایش مصرف سوخت، پایش میزان CO2 تولیدی کشتی ها و الزاماتMLC، نصب سامانه V-SAT ظرفیت ها و امکانات مناسبی را در اختیار قرار خواهد داد.
سیدعلی زاده با بیان اینکه با رایزنی های موثر صورت گرفته نصب سامانه V-SAT در ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با صرف هزینه بسیار نازل تری از قیمت روز جهانی آن حاصل شده است، افزود: با این سامانه انجام آموزش های حین خدمت مانند سامانه VideoTel که هم اکنون در حال ارسال و استقرار بر روی کشتی های ناوگان است، با سرعت و دقت بیشتری امکان استفاده و اثر بخشی خواهد یافت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: