تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۷۹
تعداد بازدید: ۱۰۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: رسیدگی سریع به موضوع ورود پساب فاضلاب به دریا در بندرعباس باید در دستور کار قرار گرفته و راهکار اجرایی و عملی در مدت زمان کوتاه جهت رفع این معضل ارائه شود.
به گزارش مارین نیوز، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در جلسه بررسی مسائل مرتبط با پساب فاضلاب شهری بندرعباس، عنوان کرد: ورود پساب فاضلاب به دریا در بندرعباس سال‌هاست که با اعتراض شهروندان و دوستداران محیط زیست و نهادهایی مانند شورا و رسانه‏‌ها روبرو شده است اما تاکنون این تلاش‌ها و اعتراض‌ها نتیجه چندانی نداشته است.
رضا مدرس ادامه داد: رسیدگی سریع به موضوع ورود پساب فاضلاب به دریا در بندرعباس باید در دستور کار قرار گرفته و راهکار اجرایی و عملی در مدت زمان کوتاه جهت رفع این معضل ارائه شود.
وی افزود: استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب بندرعباس برای آبیاری فضای سبز از راهکارهایی است که می‌تواند موجب کاهش ورود پساب به دریا شود که باید به طور جدی اجرایی شود.
در این نشست گزارشی در خصوص وضعیت تخلیه پساب تصفیه‌خانه فاضلاب در خروجی خورها و سطح شهر بندرعباس به عمق دریا از سوی اداره کل محیط زیست استان ارائه و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در خصوص کارهای انجام شده و خطوط انتقال فاضلاب مسائلی را مطرح شد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
بعد این همه سال که مردم و رسانه ها از این پساب ها شکایت می کنند، من فکر کردم راهکار را پیدا کردن حالا میخوان اجرا کنند، اما مثل اینکه تازه دنبال راهکار هستند، واقعا چه باید گفت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: