تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۹۳
تعداد بازدید: ۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
پس از گذشت دو ماه از انتشار تفاهم‌نامه شرکت توسعه خدمات دریای و بندری سینا با سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر انعقاد قرارداد بلندمدت در ترمینال کانتینر شماره 2 بندر شهید رجایی در تاریخ 27 آذر 96، روز جاری این شرکت در مورد نهایی شدن قرارداد مذکور شفاف‌سازی کرد.
به گزارش مارین نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه نماد شرکت توسعه خدمات دریای و بندری سینا «حسینا» به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت متوقف شد. این شرکت در تاریخ 28 آذر 96 طی نامه‌ای خبر از انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه واگذاری پنج ساله ارائه در ترمینال کانتینر شماره 2 بندر شهید رجایی  را روانه کدال کرد و عقد قرارداد را به زمان بعد موکول نمود. و اما امروز شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در تاریخ 21 بهمن‌ماه این تفاهم‌نامه به قرارداد بدل خواهد شد. در متن این گزارش آمده است:
پیرو اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال مورخ 28 آذر 96 در خصوص امضاء تفاهم نامه انعقاد قرارداد ترمینال کانتنیری شماره 2 بندر شهید رجایی به اطلاع سهامداران محترم میرساند این تفاهم نامه مقرر است در تاریخ 21 بهمن 96 و به مناسبت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی در بندر شهید رجایی تبدیل به قرارداد گردد.
مشخصات قرارداد مورد اشاره به شرح زیر است:
  1. موضوع قرارداد: سرمایه گذاری و بهره برداری از ترمینال شماره 2 کانتینر بندر شهید رجایی
  2. مبلغ سرمایه گذاری: حدود 900 میلیارد ریال
  3. مدت قرارداد: 5 سال و در صورت جذب سرمایه گذار خارجی قابل تمدید
  4. سهم طرفین از درآمد تخلیه و بارگیری: 41 درصد بهره بردار (شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا) و 59 درصد اداره بندر شهید رجایی. بدیهی است در صورتیکه پس از ابلاغ قرارداد و جاری شدن آن در مدت زمان 40 روز مانده تا پایان سال تغییراتی در عملکرد مالی سال جاری ایجاد نماید، مراتب بلافاصله به استحضار سهامداران محترم خواهد رسید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: