تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۰۰۵
تعداد بازدید: ۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
دبیر بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی كشور گفت: ایجاد همگرایی و مشارکت بین ارگان‌های دریایی، طرح موفقیت‌ها و مسایل، بررسی تدوین خط مشی در حوزه حمل و نقل دریایی از اهداف برگزاری همایش است و پاره‌ای از مشکلات فردا در تهران با خرد جمعی مرتفع می گردد.
به گزارش مارین نیوز، دبیر بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور در گفتگو با خبرنگار این رسانه با بیان اینکه این رویداد بزرگ با حضور وزیر راه و شهرسازی، مقامات کشوری و لشگری و مديران ارشد صنايع دريايی فردا سه شنبه صبح 24 بهمن ماه 96 در مرکز همایشهای بین المللی سپهر (هتل بزرگ ارم – تهران) افتتاح می شود، اظهار داشت: ایجاد همگرایی و مشارکت بین ارگان‌های دریایی، سامان بخشیدن به کمبودها در این حوزه، طرح موفقیت‌ها و مسایل، بررسی تدوین خط مشی و سیاست ‌های جدید در حوزه حمل و نقل دریایی برخی از اهداف برگزاری این همایش است و پاره‌ای از مشکلات فردا در تهران با خرد جمعی مرتفع می گردد.
احمد صادقی گرمارودی افزود: با توجه به تغییرات بعمل آمده، علاوه بر ایراد سخنرانی ‌های کلیدی در مراسم افتتاحیه و اختتامیه، سه پنل تخصصی "توسعه حمل  نقل دریایی، ایمنی و امنیت دریایی"، "لجستیک بندری و نقش بخش خصوصی در توسعه دریایی کشور" و "حفظ محیط زیست دریایی اساس توسعه پایدار" طبق برنامه برگزار خواهد شد و رونمایی از کتب و گنجینه دریایی از  برنامه های جنبی همایش است. 
وی بیان داشت: موضوع دیگری که در همایش مورد توجه قرار دارد تعامل بخشهای دولتی و خصوصی است که با توجه به حضور بیش از 70 ارگان دریایی دولتی و غیردولتی و شعار همایش مبنی بر "توسعه حمل و نقل دریایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی" به این موضوع پرداخته خواهد شد. 
این مقام مسئول در همایش بیست و پنجم خاطر نشان کرد: برای توسعه دریا محور و توجه به اقتصاد مقاومتی لازم است برنامه ریزی در این خصوص بعمل آید، لذا هر اندازه مسائل و موضوعات حوزه دریایی بر اساس همایش ها، سمینارها و اجلاس ها تقویت شود به نفع کشور خواهد بود. 
صادقی گرمارودی ضمن اشاره به میزبانی شركت تایدواتر خاورمیانه در همایش بیست و پنجم و تجربه برپایی همایش هفدهم ارگانهای دریایی، گفت: امیدوارم با برنامه ریزیهای بعمل آمده به شکل مطلوب پذیرای مدعوین محترم باشیم و از تمام ارگان ها، سازمان ها، نهادهای دریایی کشور بخاطر مشارکت حداکثری قدردانی نمود.
دبیر بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی كشور در پایان از مدعوین محترم درخواست نمود برای هماهنگی و نظم بیشتر حداقل نیم ساعت زودتر در محل همایش حضور یابند. 

یادآور می شود، بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگان‎های دریایی با شعار "توسعه حمل و نقل دریایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی" فردا 24 بهمن ماه 96 به میزبانی شرکت تایدواتر و تولیت دبیرخانه هماهنگی ارگان‎های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در مرکز همایشهای بین المللی سپهر (هتل ارم تهران) برگزار خواهد شد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: