تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۰۰۹
تعداد بازدید: ۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
شناور چند منظوره "دریا بندر 6" که با تلاش و همت متخصصان توانمند ایرانی شرکت دانش بنیان فنی و مهندسی دریایی فن آوران سیراف ساخته شد به ناوگان لایروبی شركت خط دریا بندر پیوست.
به گزارش مارین نیوز، از شناور چند منظوره "دریابندر 6" متعلق به شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر رونمایی طی دهه فجر شد. 
شناور دریا بندر ٦ به منظور ارائه خدمات پشتیبانی به پروژه های لایروبی بنادر شمالی کشور با تلاش و همت کارشناسان و کارگران داخلی در کارگاه شرکت فنی و مهندسی دریایی فن آوران سیراف واقع در شهرك صنعتی پرند و با حمایت صندوق نوآوری و شكوفایی در مدت ٦ ماه ساخته شده است.


این شناور دارای 16متر طول، 6 متر عرض و 1,1 متر آبخور و دارای قدرت 1000 اسب بخار است. با ورود این شناور به جمع ناوگان لایروبی شرکت خط دریا بندر در شمال کشور توان عملیات لایروبی مضاعف شده و از سویی ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای حداقل 20 نفر را به دنبال خواهد داشت. 
روابط عمومی شرکت خط دریا بندر اعلام کرد، از آنجا که امسال توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری گردیده، این شرکت مفتخر است که در راستای تحقق این شعار ارزنده و حکیمانه گام مثبتی را در راستای توسعه اقتصاد و اشتغال کشور برداشته است. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: