تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۰۱۶
تعداد بازدید: ۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
پیکر سه شهید کشتی نفتکش سانچی از طریق فرودگاه مهرآباد وارد کشور شد تا پس از اقامه نماز جمعه این هفته تشییع شود.
به گزارش مارین نیوز، پیکر شهیدان مجید نقیان افسر اول، محمد کاووسی افسر تدارکات و میلاد آروی روغن‎کار کشتی نفتکش سانچی سحر گاه امروز (چهارشنبه، 25 بهمن ماه) وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.
آئین استقبال از پیکر این سه شهید معظم نیز با حضور جمشید تقی‌زاده معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، شهرام آدم‌نژاد مدیرعامل و عضو هیات مدیره شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره)، سید احمد مقیمی رئیس هیات مدیره و سیروس کیان‌ارثی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش، اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت و خانواده‎های سه شهید معظم سانچی و مدیران سازمان بنادر و دریانوردی از جمله علی‌اکبر مرزبان مدیرکل امور دریانوردان و گواهینامه‌های دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.
مراسم تشیع پیکر و وداع با این سه شهید معظم کشتی نفتکش سانچی، روز جمعه (27 بهمن ماه) پس از برگزاری نماز جمعه برگزار خواهد شد.
طبق هماهنگی‎های انجام شده و به درخواست خانواده این سه شهید، پیکر شهید نقیان در بهشت زهرا، شهید کاووسی در امام زاده طاهرکرج و شهید آروی در شاهین شهر اصفهان تشیع و به خاک سپرده خواهد شد.













































ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: