تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۰۳۸
تعداد بازدید: ۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
مدیر عامل شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر گفت: این شرکت کما فی السابق در کوتاه ترین زمان ممکن خبر ابلاغیه را به اطلاع رسانده و هیچ قصور عمدی و سهوی صورت نگرفته است.
به گزارش مارین نیوز از اقتصا دنا، مدیر عامل شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر، اعلام کرده که عدم ارایه به موقع اطلاعیه برنده شدن در مناقصه راهبری و تعمیر و نگهداری شناورهای جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریا نوردی استان خوزستان ناشی از تداوم و توالی همزمان قرارداد قبلی و قرارداد جدید و تاخیر کارفرما در ابلاغ اجرایی قرارداد مزبور بوده است.
حسین صاحبی در ادامه آورده است که با عنایت به اینکه کارفرما در تامین اعتبار با تاخیر مواجه شد، بنابراین اعطای ابلاغیه منوط به حل مشکل تامین اعتبار شده هر چند که تاریخ ابلاغ در هفتم بهمن ماه بوده است.
وی در ادامه فزوده که این شرکت کما فی السابق در کوتاه ترین زمان ممکن خبر ابلاغیه را به اطلاع رسانده و هیچ قصور عمدی و سهوی صورت نگرفته است.
طبق اعلام صاحبی، این روش در اجرای ابلاغیه از سوی کارفرمایان متداول بوده، زیرا به محض ابلاغ قرارداد، پیمانکار طلب پیش پرداخت کرده که اگر کارفرما تخصیص اعتبار نداشته باشد نقطه ضعفی در شروع قرارداد به حساب آمده و کارفرما برای جلوگیری از این رخداد هنگامی که ابلاغ را اجرایی می کند که تخصیص اعتبار به طور کامل در اختیار او باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: