تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۰۴۰
تعداد بازدید: ۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
صدرای بوشهر تنها جزیره صنعتی کشور، اول اسفندماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام بود.
به گزارش مارین نیوز، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها پیکرهای مطهر 300 شهید دوران دفاع مقدس در 29 استان کشور تشییع و به خاک سپرده شد. در این میان 12 شهید نیز در 7 نقطه از استان بوشهر تشییع و تدفین شد. 


جزیره صنعتی صدرا در استان بوشهر که تنها جزیره صنعتی کشور است با هماهنگی و همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در روز سه شنبه اول اسفند ماه 96 همزمان با شش نقطه دیگر در استان بوشهر میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام بود. پیکر مطهر دو شهید گمنام در استقبالی با شکوه در این جزیره با حضور نماینده محترم ولی فقیه در شرکت صدرا، جمعی از مسئولین استانی، خانواده های شهدا، مدیران و کارگران غیور و زحمت کش صدرا و دیگر مردمان ولایت مدار و شهید پرور شهر بوشهر تشییع و در آرامگاهی که بدین منظور آماده شده بود خاکسپاری شد.









گفتنی است، شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا که نماد صنایع دریایی کشورمان به شمار می‌ آید در سال 1347 تاسیس گردید. اين مجموعه داراي كارخانه ها و تجهيزات دريايي در بوشهر و مازندران مي باشد. از 1374 تلاش شد تا ارتفاع جزیره صنعتی صدرا را دو و نیم متر از سطح دریا بالا آورند تا زمینه برای نصب تأسیسات مورد نیاز فراهم شود. این جزیره در محاصره آب‌های کم‌ژرفا قرار دارد که با جزر تقریباً بدون عمق می‌‌شوند. جاده دسترسی به آن با خاکریزی کردن بر روی قسمت ‌های کم ‌عمق و احداث پلی بر روی مسیر آبی ایجاد شده ‌است که به منطقه آزاد اقتصادی بوشهر ختم می ‌شود.
این شركت با تلاش مستمر در جهت ارتقای سطح تكنولوژی با رعايت استانداردهای بين المللی، در سال 1376 موفق به اخذ گواهينامه ايزو 9001 در زمينه های طراحی، ساخت و نصب تاسيسات فرا ساحلي  نفت و گاز، كشتی سازی، ساخت پايانه های نفتی، بندرگاه ها، حفاظت ساحلی و پل گرديده و متعاقب آن گواهينامه های بين المللی ISO 9001:2008 ،ISO 14001:2004 و OHSAS 18001:2007 را اخذ نموده است.  





منبع: روابط عمومی و تبلیغات شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: