تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۰۵۹
تعداد بازدید: ۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
شرکت ملی حفاری ایران (NIDC) و شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران (IPMI) در زمینه مشارکت در پروژه های حوزه های نفت و گاز که در قالب EPCF/EPDF از سوی شرکت ملی نفت ایران اعلام می شود، قرارداد همکاری امضاء کردند.
به گزارش مارین نیوز، این تفاهم نامه ششم اسفندماه در محل سالن کنفرانس شرکت ملی حفاری ایران در ساختمان مرکزی هشتم نفت در تهران به امضای سپهر سپهری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره این شرکت و حسن بویری مدیرعامل شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران رسید. 


در مراسم امضاء و مبادله این تفاهم نامه  مدت اعتبار این سند همکاری یک سال عنوان شد که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود. 
در این مراسم مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: با توجه به توانمندی های این شرکت در بخش های بالادستی توسعه میادین و همچنین فعالیت های شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران در بخش پایین دستی صنعت نفت، انتظار می رود این همکاری فرصت مناسبی برای تعامل موثر میان دو شرکت فراهم آورد. 
همچنین مدیرعامل شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران به حوزه فعالیت های این شرکت اشاره کرد و گفت: فعالیت ما در بخش های تامین نیازهای صنایع مختلف بویژه اجرای پروژه های پایین دستی صنایع نفت و گاز تمرکز دارد و همکاری با شرکت ملی حفاری ایران را در راستای توسعه فعالیت های شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران با اهمیت می داند. 
در حاشیه این مراسم مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران با استقبال از همکاری های دو جانبه و چند جانبه با شرکت های داخلی بخصوص شرکت های فعال در عرصه صنایع نفت و گاز و حفاری، تصریح کرد: این شرکت با برخورداری از 73 دستگاه حفاری خشکی و دریایی و طیف وسیعی از خدمات جانبی حفاری یکی از شرکت های بین المللی مجرب و توانمند در زمینه فعالیت های حفاری و خدمات فنی تخصصی مرتبط با این صنعت در کشور می باشد. 
سپهری با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران حضور فعال در پروژه های برون مرزی را هدفگذاری و در دستور کار قرار داده است، افزود: در نخستین گام مشارکت در پروژه های  صنعت نفت عراق و شرکت های خارجی که در آن کشور فعالیت دارند مدنظر می باشد و به زودی هیاتی از مدیران ارشد شرکت جهت بررسی پیشرفت مذاکرات به آن کشور سفر می کند. 
وی تقویت و روز آمد سازی ناوگان حفاری شرکت بویژه در بخش دریا را مورد اشاره قرار داد و گفت: نگاه بنگاهداری اقتصادی و درآمد زایی سیاست راهبردی ملی حفاری است و تلاش می شود تا ضمن پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور، گستره فعالیت ها به سایر کشورهای نفتخیز منطقه توسعه یابد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: