تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۰۶۹
تعداد بازدید: ۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اگر سازندگان و تولید کنندگان داخلی بتوانند جنس با کیفیت و مرغوب با قیمت رقابتی و مناسب تولید کنند، مجتمع گاز پارس جنوبی هیچگونه خرید خارجی نخواهد داشت.
به گزارش مارین نیوز، سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی در دومین روز از نمایشگاه فن بازار نفت، گاز و پتروشیمی در پایتخت انرژی کشور (شهرستان عسلویه) در جمع تولیدکنندگان داخلی اظهار داشت: اکنون سازندگان و تولید کنندگان داخلی در یک بازار هدف بسیار مناسب و تنها جایی در منطقه خاورمیانه که هنوز توسعه در آن ادامه دارد حضور دارند.
جواد سهیلی در ادامه گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان بهره بردار تمامی پالایشگاه های پارس جنوبی تمام محصولات و کالاهای ساخت سازندگان داخلی را به عنوان مصرف کننده مورد استفاده قرار خواهد داد.
وی خطاب به سازندگان داخلی عنوان داشت: سعی کنید برای حضور در این بازار بزرگ، هدف های بزرگ و برنامه استراتژی خوب داشته باشید و بی تفاوت در کنار این بازار نگذرید. 
به گفته سهیلی، منطقه پارس جنوبی با حضور بیش از 50 پالایشگاه و پتروشیمی و مجتمع های بزرگ صنعتی به یک بازار بسیار بزرگ تبدیل شده است و تولید کنندگان داخلی این مهم را به یک فرصت خوب تبدیل نمایند.
سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان داخلی با استفاده از هنر و خلاقیت های نو، در یک فضای رقابتی و استراتژی پایدار و منظم در بخش فروش و پژوهش و فناوری بتوانند نیازهای مجتمع را فراهم نمایند.
وی در ادامه با اشاره به نیازهای مهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: نیازهای عظیم مجتمع در بخش قطعات مصرفی، اقلام مصرفی، قطعات یدکی، تجهیزات می باشد و تمام تولیدکنندگان داخلی به فراخور تخصص و دانش خود می توانند بخشی از نیازهای این مجتمع عظیم گازی کشور را مرتفع نمایند و برآورده کنند.
وی به شعار تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در مجتمع اشاره نمود و عنوان داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام سیاست های اقتصاد مقاومتی اکنون به یک شرکت پیشرو در اقتصاد مقاومتی تبدیل شده است.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: