تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۰۸۵
تعداد بازدید: ۱۶۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو سرعت و قیمت را یکی از آیتم ‌های مهم در حوزه صنعت کشتی ‌سازی عنوان نمود و گفت: کیفیت نیز یک استاندارد جهانی است که بر روی آن هیچ بحثی نداریم چرا که کیفیت حتما باید با اشل بین‌المللی همراه باشد.
‌به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل مجتمع کشتی‌ سازی و صنایع فراساحل ایران با اشاره به مزایای احداث شهرک صنایع دریایی در بندرعباس، اظهار داشت: افتتاح شهرک صنایع دریایی تکمیل زنجیره تولید صنعت کشتی‌ سازی کشور است که در صورت تحقق این مهم به آیتم زمانبندی پروژه‌ های صنعتی دریایی نزدیک می‌ شویم.
حمید رضائیان اصل در ادامه، سرعت و قیمت را یکی از آیتم‌ های مهم در حوزه صنعت کشتی‌ سازی عنوان کرد و افزود: کیفیت نیز یک استاندارد جهانی است و بر روی آن هیچ بحثی نداریم چرا که کیفیت حتما باید با اشل بین‌المللی همراه باشد. 
وی تصریح کرد: یکی از مزیت‌های خوبی که شهرک صنایع دریایی در آینده برای صنعت دریایی به ارمغان می‌آورد این است که دو پارامتر سرعت و قیمت به صورت حرفه‌ای بر سرعت انجام پروژه‌ها تاثیر مستقیم می‌گذارد.
رضائیان بیان داشت: زمانی که بتوانیم کالایی که در کشتی‌ها استفاده می‌شود را بر پایه و اشل استاندارد تولید کنیم، سرعت را در تامین متریال بالا می‌بریم و این امر ما را در عرصه بین‌الملل برای حضور مستمر و قدرتمند در بازار صنعت دریایی کشور رقابتی می‌ کند.
مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو با اشاره به بانکرینک یا انتقال نفت و سوخت‌رسانی به کشتی‌ها در منطقه خلیج‌فارس و دریای عمان گفت: بدون شک همه اینها بخشی از زنجیره بزرگ صنعت دریایی است و صرفا بحث کشتی‌سازی نیست، امروز کشتی‌سازی دنیا در همه زمینه‌ها کار می‌کند و بحث سبد سرمایه‌گذاری در صنایع دریایی مطرح است.
رضاییان اذعان داشت: این سبد سرمایه‌گذاری یک طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را می‌تواند در بر داشته باشد که یکی همین است، رفت و آمد کشتی‌ها در یک منطقه‌ای که بحث بانکرینک مطرح می‌شود، زیاد می‌شود و این رفت و آمد، بازاری برای حوزه تعمیرات و ساخت کشتی است، که امتیاز بالایی برای منطقه محسوب می‌شود.
وی همچنین از حضور و رفت و آمد کشتی‌ها در منطقه به عنوان یک فرصت اقتصادی برای منطقه مزبور و عامل ایجاد اشتغال که از سیاست‌های کلان منطقه است نام برد.


منبع: فارس
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
تا حالا چندین بار از این شهرکها تاسیس شده ولی بجهت سوء مدیریت و عدم شایسته سالاری به شکست منجر شده مانند شهرک صنعتی دریایی بستان نو که هیچ پیشرفتی نداشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: