تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۰۹۴
تعداد بازدید: ۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سیاست های اجرایی سازمان بنادر و دریانوردی در بخش گردشگری دریایی ابلاغ شده و به عنوان یکی از مهم ترین اهداف سال آتی مدنظر قرار گرفته است.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانودی با بیان اینکه گردشگری دریایی باید مورد توجه قرار گیرد،افزود: وظایف و ماموریت معاونت های بندری، دریایی و مهندسی و امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی ،برای احیا و توسعه گردشگری دریایی ابلاغ شده است.لذا تمام بخش ها طبق سیاست تعیین شده باید برای رونق گردشگری دریایی فعالیت کنند.
محمد راستاد با مهم و ویژه برشمردن موضوع گردشکری دریایی در کشور و با اشاره به استقبال و حمایت رئیس جمهوری از این رویکرد تصریح کرد:توسعه گردشگری دریایی با تولیت، تهیه و تدوین بسته های سرمایه گذاری در بنادر توسط معاونت بندری و اقتصادی و مشارکت سایر معاونت های سازمان، به عنوان یکی از مهم ترین اهداف سال آتی مدنظر قرار گرفته است.
وی در خصوص ماموریت های معاونت دریایی در حوزه گردشگری نیز تاکید کرد: معاونت دریایی کما فی السابق حسب استاندارد های مربوطه، به « ثبت و صدور مجوزهای لازم برای شناورهای تخصصی» مبادرت می کند.
راستاد همچنین در خصوص حدود اختیارات و عملکرد معاونت مهندسی و امور زیر بنایی در بخش گردشگری دریایی خاطر نشان کرد: معاونت مهندسی و امور زیر بنایی هم نسبت به « ایجاد زیرساخت های مورد نیاز مطابق با طرح جامع بنادر و متناسب با سیاست های عالی سازمان بنادر» اقدام خواهد کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: