تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۰۹۵
تعداد بازدید: ۳۳۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
اولین شناور چند منظوره (Multicat) فولادی که به همت مهندسان و صنعتگران ایرانی ساخته شده است با وزنی در حدود 60 تن، شنبه 12 اسفند 96 آب اندازی شد.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل شرکت دانش بنیان فن آوران سیراف، طراح و تولید کننده شناور چند منظوره (Multicat)، با بیان اینکه این شناور در مدت 6 ماه، در یارد کشتی سازی سیراف واقع در شهرک صنعتی پرند تهران ساخته شد، اظهار داشت: زمان تحویل تقریبی ساخت شناوری مشابه در یاردهای اروپایی معادل 11 ماه می باشد که ما توانستیم شناور فوق را در مدت 6 ماه طراحی تولید و آب اندازی کنیم. 


حسن ابراهیم پورضیایی تصریح کرد: مزیت های رقابتی شرکت سیراف در مقابل شرکتهای تولید کننده بین المللی همانند کفیت بالا، قیمت رقابتی و زمان تحویل بسیارمناسب آن مشتریان داخلی و خارجی را مجاب به همکاری و استفاده از تولیدات این شرکت نموده است.
دکتر ضیایی در رابطه با طراحی شناور، افزود: این شناور براساس نیازمندی های مشتری با تلفیقی از عملکرد شناورهای یدک کش و مولتی کت طراحی و ساخته شده و به واسطه چند منظوره بودن، در طراحی متفاوت می باشد. کلیه مراحل طراحی و ساخت این شناور که تحت کلاس موسسه رده بندی ایرانیان نظارت گردیده توسط متخصصان داخلی شرکت فن آوران سیراف انجام گرفته است.
لازم به ذکر است، شرکت دانش بنیان فن آوران سیراف به عنوان پیشرو در ساخت شناورهای سبک تا طول 22 متر، پیش از این در سال 95 اولین نمونه شناورهای چندمنظوره آلومینیومی سرویس دهی به مزارع پروش ماهی در قفس در دریا را طراحی و ساخته است. و در حال حاظر هر دو شناور چند منظوره (Multicat) فعال در حوزه ی آبهای ایران در دریای کاسپین، شناور شهید طرحچی (آلومینیومی) و شناور دریا بندر 6 (فولادی) تولید این شرکت می باشند.










نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
با سلام
ضمن عرض خسته نباشید ، فرمودید یارد های اروپایی این نوع شناور را در 11 ماه میسازند، یعنی بطور مثال سفارش های کشتی سازی دامن بعنوان طراح اصلی این نوع شناور 11 ماه بطول می انجامد ؟!! چرا ما ایرانی های برای بالا بردن کار خود سعس میکنیم بزرگان دنیا را کوچک کنیم ؟! به یاد سخنان گهر بار مدیر ایران خودرو افتادم که گفته ، بنز نمیتواند استاندارد های ایران را پاس کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: