تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۱۰۵
تعداد بازدید: ۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
برای اولین بار در کشور یک ‌شناور عراقی با پرچم عراق و کلاس موسسه رده بندی ایرانیان وارد بندر خرمشهر شد و عصر همان روز خرمشهر را به مقصد بصره ترک کرد.
به گزارش مارین نیوز، مدیر کل موسسه رده بندی ایرانیان در استان خوزستان پیرو حضور اولین شناور مسافربری پرچم عراق در شانزدهم اسفند با کلاس رده بندی این موسسه، در نشست خبری شبکه مرکزی عراق اظهار داشت: طی سفری كه به اتفاق مدیرعامل موسسه رده بندی ایرانیان به عراق داشتیم، ملاقاتهای متعددی با مقامات دولتی، دریایی، كشتیرانیها و دیگر صاحبان كشتی و صنایع انجام و خوشبختانه موفق به اخذ مجوز از دولت عراق بعنوان موسسه رده بندی معتبر شدیم. 


سعید نیکویی افزود: این دو شناور بعنوان اولین شناورهای رده بندی شده عازم ایران گردیدند تا نقطه ای برای شروع همكاری را باشند. 
وی گفت: همچنین مقرر شده است كه موسسه رده بندی ایرانیان بعنوان پل ارتباطی صنایع و خدمات خصوصی ایرانی و عراقی باشد كه در این راستا بزودی مقامات عراقی با حضور در دفتر مركزی ضمن بازدید از دفتر مركزی موسسه این برنامه ریزی را انجام خواهند داد. 
نیکویی ادامه داد: در این راستا انتظار میرود این حركت كه به توسعه بازار صنایع دریایی ایران می انجامد و موسسه رده بندی ایرانیان را بین المللی تر خواهد نمود، مورد استقبال جامعه دریایی و حمایت آنان بویژه سازمان بنادر و دریانوردی كه همیشه حامی و پشتیبان این موسسه است، قرار گیرد. 
مدیر کل موسسه رده بندی ایرانیان خوزستان در پایان گفت: امیدواریم شاهد رونق شرکت های کشتی سازی، تعمیراتی و… در منطقه همیشه مظلوم خرمشهر و آبادان باشیم. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: