تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۱۰۹
تعداد بازدید: ۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
نماینده سازمان نقشه برداری کشور با اشاره به استفاده سازمان نقشه برداری کشور از فناوری های دریایی در جهت رفع نیازمندی ها، گفت: از هرگونه همکاری علمی و عملی در اجرایی سازی نقشه راه فناوری هایی دریایی کشور استقبال می کنیم.
به گزارش مارین نیوز، دستیابی به استقلال در استفاده از فناوری های مورد نیاز در کشور و قطع نیاز به دریافت فناوری های دریایی از دیگر کشورها خصوصا در بخش خدمات و قطعات، مستلزم استفاده از توانایی و امکانات موجود کشور در است.
نماینده سازمان نقشه برداری کشور با اشاره به اهمیت توسعه فناوری های دریایی، اظهار داشت: در جلسات تدوین نقشه راه فناوری های دریایی ایران، عمده فناوری های دریایی مرتبط با فعالیت آن سازمان فناوری های موقعیت یابی و وضعیت یابی مستقل و غیرمستقل با GPS، فناوری های عمق یابی و سونار و همچنین نیاز به دریافت خدمات آزمایشگاهی و خصوصا کالیبراسیون دستگاهی است. 
پیمان زارعیان ادامه داد: فناوری های ذکر شده، مورد نیاز مدیریت آبنگاری و امور جزر و مدی سازمان نقشه برداری کشور است.
زارعیان با اشاره به استفاده سازمان نقشه برداری کشور از فناوری های دریایی در جهت رفع نیازمندی ها، گفت: از هرگونه همکاری علمی و عملی در اجرایی سازی نقشه راه فناوری هایی دریایی کشور استقبال می کنیم.

گفتنی است، به منظور قطع نیاز به دریافت فناوری در حوزه دریایی، همچنین استفاده بیشتر از توان داخلی، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، جلسات مختلفی را در جهت تدوین نقشه راه فناوری های دریایی ایران برگزار نموده که در این راستا فعالیت های خوبی به انجام رسیده است. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: