تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۱۱۱
تعداد بازدید: ۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از ایجاد هفت اسکله شناور در نوروز ۹۷ و ۲ اسکله دیگر تا پایان نیمه نخست این سال خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی و نیز مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر انجام مسئولیت های اجتماعی توسط این سازمان در حوزه تجهیزات، اظهار داشت: در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی در حوزه تجهیزات ایجاد ۹ مجموعه اسکله  شناور در سال ۱۳۹۶ در دستور کار قرار گرفت که هفت مورد آن تا نوروز ۱۳۹۷ و ۲ مورد دیگر آن تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
محمد رضا الهیار ادامه داد: این ۹ اسکله شناور در جزایر هرمزگان واقع شده اند و امیدواریم حداقل تا نوروز سال ۱۳۹۷ هفتمورد از این اسکله ها به بهره‌برداری برسد تا بازدیدکنندگان از جزایر بتوانند از اسکله های مربوطه بازدید کنند، اقدامی که در راستای ایمن‌سازی و تسهیل رفت و آمدها است.
 
اسکله ها؛ پیش نیاز استفاده از سواحل
وی با بیان اینکه اسکله‌های شناور، اسکله هایی هستند که در کنار ساحل قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: اگر در حالت طبیعی بخواهید از سواحل استفاده کنید پیش نیاز آن اسکله است که وجود آن ها کمک خواهد کرد تا به بهترین شکل ایمنی تامین و استفاده مراجعان تسهیل شود.
الهیار افزود: این اسکله های شناور شامل کندالو، هنگام، شیب دراز، سهیلی، گورزین، لافت قدیم، طبل، خورآذینی و خورتیاب هستند. ۷ اسکله از آن ها تا نوروز سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد و دو مورد دیگر نیز تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
به گفته معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی، این اقدام به عنوان یکی از وظایف سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به تاکید و دستور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل این در دستور کار قرار گرفته است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: