تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۱۱۶
تعداد بازدید: ۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
شرکت اویک و شرکت ملی حفاری ایران صبح امروز با هدف استفاده از توانمندی ها و امکانات یکدیگر و همچنین همکاری در اجرای پروژه های آتی و حضور در مناقصات تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
به گزارش مارین نیوز، بر اساس این تفاهمنامه، شرکت ملی حفاری ایران تمایل دارد که از امکانات شرکت اویک در زمین تامین ابزار آلات، تجهیزات و قطعات یدکی در پروژه های حفاری چاه های نفت و گاز در داخل و خارج از کشور استفاده کند.
از محورهای همکاری بر اساس این MOU، می توان از همکاری در اجرای پروژه های آتی و حضور در مناقصات یاد کرد.


مدت اعتبار این تفاهمنامه از تاریخ امضا و مبادله یک سال است که با توافق طرفین قابل تمدید است.
شرکت ملی حفاری ایران یکی از شرکت های توانمند زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران در زمینه ارائه همه فعالیت های حفاری و خدمات فنی مربوط به پروژه های نفت و گاز است و  منابع بزرگی از تجهیزات حفر چاه از قبیل ۷۰ دکل حفاری خشکی و سه دکل حفاری دریایی دارد.
شرکت اویک نیز در اجرای پروژه های بزرگ صنایع نفت و گاز را در حوزه های بالادستی و پایین دستی تجربه دارد و در چارچوب یک گروه منسجم متشکل از شرکت های فعال در بخش‌های مختلف طراحی، مهندسی، اجرا، مدیریت مخزن، بهره‌برداری و راه‌اندازی و... فعالیت می کند و بر این اساس، به عنوان یکی از شرکت های اکتشاف و تولید (E&P) ایرانی، ازسوی شرکت ملی نفت ایران برای اکتشاف، توسعه و تولید از میدان‌های هیدروکربوری صلاحیت دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: